וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מיקי זוהר תוקף: "מה שעושים לנתניהו זה כמו רצח רבין"

יו"ר ועדת הכנסת התבטא בחריפות בריאיון לרדיו חיפה והשווה שוב ושוב בין יחס המשטרה והתקשורת לנתניהו ובין הרצח הפוליטי של ראש הממשלה לשעבר. "המשטרה מוטה, זו קנוניה של לפיד". מפלגת העבודה: "אבדן ערכים מוחלט"

עריכה: ניב מעוז ותום זואילי

(בווידאו: תגובתו של ראש הממשלה להמלצות המשטרה, בשבוע שעבר)

ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) התבטא היום (שני) באופן שנוי במחלוקת כשהשווה בין חקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין רצח רבין. "כן, אני משווה בין רצח רבין לבין מה שעושים לראש הממשלה", אמר זוהר, "כי מה שעושים לו זה הכל למעט ליטול את חייו. זה מה שנשאר שיעשו כדי להראות שהצליחו להדיח את ראש הממשלה מתפקידו באמצעים לא דמוקרטיים". את הדברים אמר זוהר בריאיון לרדיו חיפה.

"הרי מה עשו עם רבין? בא רוצח מתועב והוציא את ראש הממשלה מתפקידו באמצעים לא דמוקרטיים באמצעות לקיחת חייו", אמר זוהר. "מה שעושים לנתניהו, למעט נטילת חייו, עושים הכל כדי להוציא אותו מתפקידו. ולכן זה לא פחות חמור".

ח"כ מיקי זוהר בדיון במליאת הכנסת לקראת ההצבעה על חוק ההמלצות, 25 בדצמבר 2017. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
"יש לי תיאוריית קונספירציה". ח"כ זוהר/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

כשנשאל לגבי התנהלות המשטרה בתיקי נתניהו, אמר זוהר כי "משטרת ישראל מוטה, היא לא אובייקטיבית". "יש לי תיאוריית קונספירציה שקובעת שראש אגף החקירות לשעבר יואב סגלוביץ', בוגר יחידת 433, יחד עם יאיר לפיד, רוקמים איזושהי קנוניה כדי להוציא את ראש הממשלה מתפקידו", הוסיף. "אנחנו רואים שב-433 בודקים גם את אלדד יניב מהשמאל. רק ביאיר לפיד לא נוגעים".

לדברי ח"כ זוהר, "המשטרה עושה עבודה נפלאה במדינת ישראל. יש רק דבר אחד שהיא לא יודעת לעשות והיא נכשלת בו פעם אחר פעם - חקירות של אישי ציבור ואנשים מפורסמים. שם, מכוח התקשורת המלטפת או האהדה הציבורית היא מאבדת את זה לחלוטין. היא עוצרת אנשים סתם, ובסוף היא משחררת אותם ולא מגישה נגדם כתב אישום".

במפלגת העבודה תקפו את דבריו של זוהר וכינו אותם "אבדן ערכים מוחלט". בהודעת המפלגה נמסר עוד "לא נשכח ולא נסלח לכל אלה שעמדו על המרפסת, שלקחו חלק בתהלוכת ארון הקבורה והובילו את מסע ההסתה הפרוע ומשולח הרסן שתידלק את רוצח ראש ממשלת ישראל, יצחק רבין ז"ל. מיקי זוהר מבייש את הליכוד, מבייש את הכנסת ומבייש את המדינה. אם עוד נשאר בתנועת הליכוד משהו מערכי הממלכתיות עליהם להתנער מדבריו ולגנותם מיד ובפה מלא".

(עדכון ראשון: 14:57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully