וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שקורה כשקופצים על טרמפולינה קפואה ומלאת קרח

20.2.2018 / 10:11

בסרטון שזכה כבר לחצי מיליון צפיות ניתן לראות שני בני עשרה שהחליטו לנצל את סופת השלג שהייתה אצלם בסוף השבוע כדי להפוך לכוכבי רשת

Michelle McNew

סרטון של דילן מק'ניו בן ה-14 ממיזורי שקופץ על טרמפולינה קפואה ומלאה בקרח כבש את האינטרנט בסערה. בוידאו, שצולם ביום ראשון שעבר הוא נראה מנפץ את הקרח בהילוך איטי לקול פיצוץ עז ולאחר מכן שוכב מרוצה מעצמו באמצע ערימת הקרח.

אמו, מישל בלקמן מק'ניו, שפרסמה את הסרטון ביוטיוב סיפרה לרשת החדשות המקומית WFMY כי בנה יצא להסתובב עם חבר לאחר סופת השלג שהייתה אצלם בסוף השבוע. עד מהרה, האמא - ושאר העולם - גילו מה עשו שני הנערים.

עוד בנושא
צפו: מה קורה כשקופצים על טרמפולינה שקפאה בקור?
אתגר הסופה: קופצים מהחלון לתוך ערימת שלג

קפיצה על טרמפולינה מלאת קרח. אתר רשמי
רגע לפני הפיצוץ/אתר רשמי

זה התחיל עם טרמפולינה מכוסה קרח

בזמן שחברו ברודי ברימן, תלמיד כיתה ז', מצלם, טיפס דילן מק'ניו אל ראש הרמפה וקפץ מבלי להביט לאחור. "לא יכולתי לראות את כל העניין" סיפר דילן לאחר מכן, "אחרי שקפצתי הרגשתי את הקרח נשבר ומכסה אותי, זה היה די מגניב".

אימו סיפרה שהוא לא ביקש רשות לבצע את התעלול המסוכן. "הוא קצת מטורף אבל אני פשוט מתפללת הרבה", היא אמרה, אבל ברגע שראתה את הסרטון בן 57 השניות, אפילו היא התלהבה: "רק אמרתי 'וואו, זה היה די מדהים'".

עוד באותו נושא

אלופת הטרמפולינה שכבשה את הרשת בפעלולים מסוכנים במיוחד

לכתבה המלאה
גיף קפיצה על טרמפולינה מלאת קרח. אתר רשמי
זה באמת מגניב/אתר רשמי

דילן עצמו אמר שזה לא היה כואב ולא קר מדי והוא גם הודה שהוא וחבריו גילו את הטרמפולינה מכוסה קרח ועשו את אותה קפיצה כבר יום קודם לכן, אבל אז היה פחות קרח ואף אחד לא היה עם מצלמה. מזל, כי הסרטון שלהם זכה כבר לחצי מיליון צפיות.

הם כמובן לא הראשונים שעשו את זה

ולא לכולם זה מצליח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully