וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבח בפלורידה, 4 מאסרי עולם למחבל מחלמיש: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

15.2.2018 / 14:00

צילום: רוני כנפו, שלומי גבאי, מיה בנאי עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

בית המשפט הצבאי בעופר גזר 4 מאסרי עולם על רוצח בני משפחת סלומון, אבל אחד השופטים סבר שיש להטיל עליו עונש מוות. הכתב לעניני משפט אמרי לוי סדן עם הפרטים מבית המשפט. דן לנדא, אבא של מיכל סלומון, ששכל את חתנו אלעד ז"ל , עם התגובה לגזר הדין.

17 הרוגים ויותר מעשרה פצועים בטבח שביצע תלמיד שסולק מבית ספר תיכון בעיר פארקלנד שבמדינת פלורידה. עומרי נחמיאס הכתב בוושינגטון עם הפרטים.

שרת המשפטים איילת שקד מעריכה בראיון לתוכנית וואלה TALK עםיעקב אילון שהיועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט יכריע תוך כמה חודשים האם להגיש כתב אישום נגד רה"מ נתניהו.הראיון המלא במגזין סוף השבוע .

ביום שאחרי ההמלצות החמורות מתפרסמים סקרים לפיהם יותר ממחצית סבורים כי על רה"מ נתניהו להתפטר. הכתבת הפוליטית טל שלו על היום שאחרי ההמלצות ועל מעמדו של יאיר לפיד. ח"כ חיים ילין מ"יש עתיד" התראיין בנושא.

ריאל מדריד מחצה אתמול את פריז סן ז'רמן בליגת האלופות. יניב טוכמן שליח וואלה למדריד ומיכאל יוכין מוואלה ספורט מסכמים את המשחק.

הערב גמר גביע כאן אצלנו בכדורסל, מכבי תל אביב נגד הפועל חולון. אור שקדי מוואלה ספורט, על הפייבורטית.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully