וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדובר ברצח": טענות המשטרה נגד הנהג שפגע והרג חיילים בכביש 6

מעצר נהג המשאית שהתנגשה בכלי הרכב הצבאיים בכביש 6 והביאה למותם של שניים ולפציעת עשרה חיילים נוספים הוארך ביום אחד בלבד, למרות שהמשטרה טוענת כי המעשה היה מכוון. סנגורו של החשוד טען כי "מתייחסים אליו כאל מחבל ללא כל סיבה" ואמר כי יפנה למח"ש

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

התנגשות המשאית בכלי הרכב הצבאיים בכביש 6 אמש (שלישי) שהביאה למותם של שני חיילי גולני ופציעתם של עשרה נוספים, נגרמה בכוונה - כך טענה היום המשטרה בבית משפט השלום בפתח תקווה. מעצרו של אנוואר אבו זינה, נהג משאית הסמיטריילר בן ה-44 ממזרח ירושלים הוארך עד מחר. לחובתו של אבו זינה 115 הרשעות קודמות, האחרונה שבהם מלפני שבועיים וחצי.

"מדובר ברצח", טען בבית המשפט עו"ד רב-נגד ארז קפלן, שהופיע בשם המשטרה, שמייחסת לנהג המשאית עבירת הריגה. הוא אמר כי מעדותו עולות הנסיבות לכך וביקש לא לפרטן. השופט ארז מלמד מצא אמנם חשד סביר לנהיגה בחוסר זהירות, לאי שמירה על רווח ולנהיגה בקלות ראש, "להבדיל מעבירת ההריגה", שגם אותה ייחסה המשטרה לנהג. מהחקירה עולה שהנהג נסע במהירות 90 קמ"ש במקום שאף לטענת המשטרה בבית המשפט מותר לנהוג בו במהירות של עד 120 קמ"ש. עורך הדין צפריר יגור המייצג את הנהג קבל כי "מתייחסים אליו כאל מחבל ללא כל סיבה וכי מעירים כלפיו הערות פוגעניות". הוא אמר כי בכוונתו לפנות בעניין למחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים. מחר שוב צפוי אבו זינה להתייצב בפני שופט.

תאונת דרכים במחלף ניצני עוז שבכביש 6, פברואר 2018. מד"א
זירת התאונה בכביש 6, אתמול/מד"א

בתאונת הדרכים נהרגו שני לוחמי גולני סמ"ר בר יעקוביאן בן 19 מנתיב העשרה וסמ"ר אשר טספו בן ה-21 מפתח תקווה. "כשהגענו למקום הבחנו בתאונה קשה מאוד", סיפר פרמדיק מד"א ברק חברוני. "ראינו משאית ושלושה כלי רכב. מאחד מהרכבים נלכד צעיר כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית, ובסמוך לרכב שכב צעיר נוסף מחוסר הכרה. ברכב נוסף נלכד אחד הנוסעים כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפגיעות בראש ובגפיים. בשטח התהלכו מספר פצועים נוספים שסבלו מחבלות ופציעות קלות. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים והתחלנו בפינוי נפגעים לבתי החולים".

מהמשטרה נמסר: "מהחקירה עולה כי התאונה אירעה בסביבות השעה 19:25 בקילומטר ה-169 של כביש 6, בין מחלף בקה למיחלף ניצני עוז. משאית פול טריילר תוצרת דאף, עם מנוף אחורי, שבה נהג אנוור אבו זינה כשהיא ללא מטען, נעה מצפון לדרום והתנגשה באחורי האמר צה"לי שנסע לפניה בנתיב הימני מתוך שלושת הנתיבים לדרום. כתוצאה מכך נהרגו שני החיילים שהיו ברכב ההאמר שנפגע מאחור מחזית המשאית וחייל נוסף שהיה עמם ברכב נפצע אנושות. עוד כתוצאה מכך האמר זה התנגש האמר נוסף שהיה לפניו בנתיב הימני. עוד שמונה חיילים נפצעו באורח קל ובינוני בהאמר זה ובהאמר שלישי שנסע לפניו. הנהג אבו זינה נפצע קל, עבר בדיקות בבית חולים ובתומן, בסביבות השעה 21:00 שוחרר ונעצר על ידי המשטרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סמל ראשון בר יעקוביאן שנהרג בכביש 6. דובר צה"ל, דובר צה"ל
סמל ראשון בר יעקוביאן/דובר צה"ל, דובר צה"ל
סמל ראשון אשטו טספו שנהרג בכביש 6. דובר צה"ל, דובר צה"ל
סמל ראשון אשטו טספו/דובר צה"ל, דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully