וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אחרי ההמלצות: הנשף החגיגי של שוטרי יחידת להב 433

14.2.2018 / 17:14

יותר מאלף שוטרי יחידת להב 433 ובני זוגם צפויים להשתתף בנשף יוקרתי בקיבוץ נצר סרני, שבו יופיע המוזיקאי אברהם טל, ונקבע מראש. האירוע מתקיים לציון עשור להקמתה של היחידה, יום אחרי סיכום החקירות נגד נתניהו

צילום:רוני כנפו עריכת וידאו:ניר חן

יום אחרי המלצת המשטרה להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיקי 1000 ו-2000, יחידת להב 433 תקיים היום (רביעי) נשף יוקרתי עבור שוטרי היחידה ובנות זוגם. הנשף, שבו תציין היחידה את יום השנה העשירי להקמתה, צפוי להתקיים באולם האירועים "חצר נצר" שבקיבוץ נצר סרני הסמוך לנס ציונה.

במסגרת התכנית האמנותית יופיע המוזיקאי אברהם טל בעלות של כ-80 אלף שקלים. כלל אנשי היחידה ומפקדיה, שבה משרתים יותר מאלף שוטרים וקצינים, הוזמנו לאירוע, וכל זוג שילם כ-160 שקלים עבור ארוחת ערב והמופע.

האמון על הפקת האירוע, מפקד היחב"ל תנ"צ יגאל בן שלום, הוא מי ששכר את האולם בעלות של כ-80 אלף שקלים בתאריך שנקבע מראש כבר לפני כמה שבועות. גורמים במשטרה אמרו כי האירוע מתרחש בסמיכות לסיכום חקירות נתניהו באופן אקראי.

רוני אלשיך 8 בינואר 2018. ראובן קסטרו
80 אלף שקלים עבור האולם ו-80 אלף שקלים עבור הופעת אברהם טל. אלשיך (צילום: ראובן קסטרו)/ראובן קסטרו

המשטרה המליצה אתמול להעמיד לדין את נתניהו בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. לפי המשטרה, בתיק 1000, נתניהו ובני משפחתו קיבלו סיגרים, שמפניות ותכשיטים מהמיליארדרים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר בשווי של מיליון שקל בין השנים 2007 ל-2016. "מערכת יחסים, שבמסגרתה עובד ציבור או נבחר ציבור מקבל טובות הנאה ממאן דהוא - (גם אם הוא חבר) ובמקביל משתמש בסמכויותיו, כוחו והשפעתו על מנת לקדם את ענייניו של אותו אדם, אסורה על פי חוק", נמסר מהמשטרה.

בנוסף לכך, בתיק 2000, המשטרה מסרה כי משנת 2009 ומאז קיימו נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס מפגשים אישיים, שבמסגרתם דנו בסיוע האחד לשני כ"עסקת חליפין" בקידום ענייניהם". מהמשטרה נמסר כי "החקירה התבססה על שתי הקלטות שנעשו ביוזמת ראש הממשלה ובוצעו בחשאי במכשיר הסלולארי הנייד של ארי הרו במעון ראש הממשלה בירושלים. ההקלטות מתעדות מפגשים בין ראש הממשלה מר בנימין נתניהו למו"ל ידיעות תקשורת, מר נוני מוזס."

בנוסף לנתניהו, עם סיכום החקירות המליצה המשטרה להעמיד לדין את מילצ'ן ואת מוזס בעבירות שוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully