וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה תת ימית וקופסת שוקולד ענקית - נחשפו השיאים הרומנטיים ביותר

14.2.2018 / 9:37

לכבוד חג האהבה, ספר השיאים של גינס חשף את השיאים הרומנטיים ביותר בעולם - שהולכים לסבך אתכם, הגברים, ולהוכיח לכם שבכל הקשור לרומנטיקה - יש לכם עוד הרבה לאן לשאוף

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

המאכלים מעוררי התשוקה שיסדרו לכם אורגזמה/אולפן וואלה! חדשות

בסרטון - במקום להוציא הון תועפות על מסעדה ומתנות ביום האהבה - הנה תפריט לארוחה מעוררת תאבון וחשק

נשים יקרות, קיראו לגברים שלכם והשיבו אותם מול הכתבה הזאת. גברים - הסתבכתם. גם אם השקעתם וניסיתם להביא מתנה רומנטית לאהובתכם - ספר השיאים של גינס חושף שיש להם כנראה עוד הרבה לאן לשאוף. מהקיר הרומנטי הגדול בעולם ועד קופסת השוקולדים הגדולה בעולם - אלה האנשים שלקחו את האהבה שלהם לאקסטרים והולכים לזכות בשנה של חסד מהפרטנר שלהם, עד שייאלצו שוב להתעלות על עצמם בשנה הבאה - וזה כבר בטח לא יהיה קל.

קיר הנשיקות הגדול בעולם

בברזיל חוגגים את יום האהבה ב-12 ביוני, כמו שאצלנו חוגגים בט"ו באב. ב-2012 הנציחו החוגגים את אהבתם בעזרת פתקיות דביקות. קבוצת נוסעים מתחנת הרכבת התחתית העמוסה ביותר של סאו פאולו הוזמנה לסייע בהדבקת פתקיות כחולות וורודות על קיר בגודל 18 מטרים רבועים. בעבודה מדוקדקת הם יצרו קיר מעוצב עם נשיקה ולבבות מ-13,316 פתקיות. חדר מושלם להצעת נישואין.

קיר הנשיקות הגדול בעולם. ספר השיאים של גינס, צילום מסך
13,316 פתקיות דביקות יצרו את הקיר הרומנטי בעולם/צילום מסך, ספר השיאים של גינס

קופסת השוקולדים הגדולה בעולם

המתנה הנפוצה ביותר ליום האהבה, אולם לא תמיד מספקת. אם אתם באמת רוצים לשמח את הפרטנר הרגיש למתוקים שלכם - כדאי שתשקלו להביא לו את קופסת השוקולדים הגדולה ביותר בעולם. משקל הקופסא 1.689 ק"ג, גובהה חמישה מטרים והיא מכילה מעל 220 אלף שוקולדים עטופים וסיכון לסוכרת. לקופסה המפתיעה הזאת אחראים מותג השוקולדים הבריטי Thorntons וחברת עיצוב האביזרים Russell Beck Studios. היא נחנכה בכיכר לסטר שבלונדון כדי לשווק את ליין השוקולדים החדש של החברה.

החתונה התת ימית הגדולה בעולם

מרביתכן, הנשים, ודאי תכננתן מראש כיצד תראה חתונת החלומות שלכן. בנות המזל זכו להגשים אותה, חלקכן נאלצו להתפשר על פחות וחלקכן עדיין ממתינות לאביר על הסוס האיטי בעולם שאוהב לעשות עצירות ארוכות בדרך. אווה סטרונסקה ופאוול בוקובסקי, זוג מפולין, הלכו על זה בענק והגשימו את חלומם המשונה - להינשא מתחת למים. מעבר לכך, הם התעקשו להנציח את חתונתם בספר השיאים של גינס ולכן הזמינו לחתונה התת ימית שלהם את כל מי שהם מכירים. לבסוף הם ערכו חתונה מתחת למים עם לא פחות מ-303 מוזמנים שהסכימו לשים על עצמם חליפות צלילה רק כדי לטעום מהקבבונים שבבופה. האירוע נערך ע"י Orka Group Ltd בבסיס הצלילה בקופרקי בשנת 2011.

כמות הזוגות המחובקים הגדולה בעולם

אל תתפלאו - יש שיא כזה. הוא שייך למחוז ברגמו שבאיטליה, שם התכנסו 11,460 משתתפים ויצרו שרשרת של 5,730 זוגות מחובקים. ההישג המרשים הזה, שנקבע ב-2016, יצר קו של חמישה קילומטרים לאורך חומת ברגמו. העיר כל כך התפארה בהישג הזה שהיא ניסתה להיכנס בזכותו לרשימת אתרי המורשת העולמית של אונסק"ו. מי מתנדב לתת לנו חיבוק דוב שאנחנו כל כך זקוקים לו עכשיו?

חתונה על גלגלים

בשנת 2010 הכומר דרל בסט מאילינוי, ארה"ב, הפך את משאית כיבוי האש שלו משנות ה-40 לכנסייה קטנה וממונעת בה יוכלו זוגות להינשא זה לזו. הכומר בסט חיתן יותר מ-40 זוגות ברכב שלו עד היום ואמר שהאטרקציה העיקרית בהמצאה שלו היא היכולת לאפשר לזוגות להתחתן בכל מקום שירצו וכיצד שיבחרו. המקום מאפשר לזוגות לקשור את גורלם בזמן שהם נוסעים על כביש מהיר במהירות של עד 99 קמ"ש. תמיד חלמתם להתחתן על איילון צפון? הנה לכם חלום שהתגשם.

מסר האהבה הגדול בעולם

מצאנו את הדבר הרומנטי ביותר בעולם - אפילו שבמקרה הזה לא מדובר במחווה זוגית - אלא במסר שהקדישה ילדה קטנה לאביה האסטרונאוט שיצא למשימה בחלל. אל תדאגו, היא תתאים יופי גם לבעל האסטרונאוט שלכן. מדובר בפרויקט שאפנתי של חברת יונדאי מוטור שחצבה בסימני צמיגים במדבר נבאדה מסר אוהב שכתבה סטפני בת ה-12 לאביה, שנמצא בתחנת החלל הבינלאומית. בעזרת 11 רכבים, הצליחו ליצור העתק מדויק של המסר בכתב ידה של סטפני - בגודל של 5,556,411.86 מ"ר כדי שאבא יוכל לקרוא ממרחק של 300 ק"מ. אנחנו גם נסתפק בשלט חוצות על עזריאלי. אין לנו דרישות גבוהות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully