וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תן נגוע בכלבת אותר בסמוך לשמורת הסחנה בגליל; מטיילים התבקשו להיבדק

13.2.2018 / 13:15

משרד הבריאות מזהיר את כל מי שהיה לאחרונה בפארק גן השלושה, הידוע בתור "הסחנה", לנקוט משנה זהירות. אם מטיילים או בעלי החיים שברשותם באו במגע עם חיות אחרות משוטטות, יש לגשת ללשכת הבריאות האזורית כדי לקבל טיפול מונע למחלה

צילום:שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

משרד הבריאות הודיע היום (שלישי) כי אתמול התקבלה הודעה על תוצאה חיובית לכלבת אצל תן שנתפס בקרבת פארק גן השלושה, הידוע בתור "הסחנה", במועצה האזורית עמק המעיינות. מדובר באחד ממוקדי המטיילים הפופולריים בישראל, אליו מגיעים מכל רחבי הארץ. בשמורת הסחנה הדגישו כי התן לא נתפס בשטח הגן עצמו.

משרד הבריאות מבקש מכל מי שהיה במגע עם בעל חיים משוטט, או שבעלי החיים שברשותו באו במגע עמו באזור, לפנות ללשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריו כדי לשקול את הצורך במתן טיפול מונע. לאחר שעות העבודה ובמהלך סוף השבוע, יש לפנות לחדר מיון בבית חולים.

סחנה. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
הסחנה. אזור רווי מטיילים/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

הורים לילדים מתבקשים לברר עם ילדיהם, באם היו במגע עם בעלי חיים חשודים ולפנות ללשכת הבריאות ובעלי חיות מחמד מתבקשים ליצור קשר עם הווטרינר הרשותי, לצורך וידוא מצב חיסונם.

מהמשרד נמסר: "משרד הבריאות מזכיר שוב למי שננשך או נשרט על ידי בעל חיים, לשטוף באופן מידי את האזור במים זורמים וסבון, לחטאבחומרי חיטוי ולגשת ללשכת הבריאות לבדוק האם יש צורך בקבלת טיפול מונע נגד כלבת".

(עדכון ראשון: 11:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully