וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שנדקר בתל אביב: "התוקף ביקש אש; אמרתי שאין - והרגשתי חבטה"

12.2.2018 / 16:50

בן ה-27 שהותקף ביום שבת בתל אביב, סיפר לחוקרי משטרת מרחב ירקון כי הוא לא יודע ממה בדיוק הוא נדקר וכי מיד התמוטט. במשטרה מנסים למצוא קצה חוט או מניע: "ייתכן שמדובר היה בתקיפה אקראית, אין לנו משהו שניתן להיאחז בו"

צילום:רוני כנפו עריכת וידאו:ניר חן

הצעיר שנדקר בתל אביב ביום שבת, סיפר לחוקריו כי בטרם הפגיעה בו, שאל אותו התוקף אם יש לו מצית כדי להדליק סיגריה. "הוא ביקש אש. אמרתי לו שאין, ואז הרגשתי חבטה", אמר לחוקרי מרחב ירקון. "לא יודע אם זו הייתה אבן או שזה היה סכין. מיד התמוטטתי". הצעיר, בן 27, עדיין מאושפז במצב בינוני בבית החולים איכילוב בתל אביב.

מפקד משטרת מרחב ירקון תת-ניצב דני לוי, העניק קדימות לחקירה, וחוקרי המרחב מנסים לאתר עדי ראייה ומצלמות אבטחה. "אנחנו בודקים כמה כיוונים, אבל אין קצה חוט שיוביל אותנו למניע. ככל שאנו מבינים, מדובר בקורבן שהוא אדם מן היישוב, ללא עבר פללי או סכסוכים", אמר גורם במשטרת תל אביב על הצעיר, מהנדס בחברת הייטק במקצועו.

בניין המהנדס שנדקר, בארי 6, תל אביב. ניב אהרונסון
הכניסה לביתו של הצעיר/ניב אהרונסון

"ייתכן כי הותקף באקראי או שניסיון שוד שלא יצא לפעול, כי השודד נבהל ונמלט. ייתכן שניסו לנקום בו על רקע שטותי שהקורבן לא ייחס לו חשיבות. האופציות הן רבות ואין לנו כרגע משהו שניתן להיאחז בו. אנו פועלים גם באמצעים טכנולוגיים ולאתר שרידי דנ"א או טביעות אצבע במקום שיובילו אותו לתוקף",, אמר הגורם.

מהחקירה הראשונית של משטרת מרחב ירקון עלה כי הצעיר יצא מביתו כדי לעשן סיגריה במבואה של בניין המגורים שבו הוא מתגורר. הדוקר או הדוקרים הפתיעו אותו מאחור ודקרו אותו כמה פעמים בצוואר ובראש. הצעיר ככל הנראה ניסה להיאבק אבל התמוטט מיד. חברתו ששמעה את קולות המאבק הציצה דרך עינית הדלת והבחינה בבן זוגה מוטל בתוך שלולית דם. היא מיהרה להזעיק עזרה, וצוות של מגן דוד אדום פינה את הפצוע לבית החולים איכילוב בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • תקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully