וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס ישראל לגרוסמן וההכנות לחתונה המלכותית: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

12.2.2018 / 14:00

שני חיילים שנכנסו לג'נין בטעות הותקפו וחולצו, פרס ישראל לספרות לדויד גרוסמן, נמשך התחקיר הצבאי סביב התקיפה מסוריה, עתירה נגד פרסום המלצות נתניהו, רבנים נגד ברלנד וכל הפרטים על החתונה של הארי ומייגן מרקל

צילום:ניב אהרונסון, רוני כנפו, שי מכלוף, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

שני חיילים נכנסו בטעות לג'נין, הותקפו ונשקם נגנב.הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם הפרטים.

דויד גרוסמן הוא חתן פרס ישראל לספרות בשנת ה-70 למדינה. שגיא בן נון, כתב וואלה תרבות על מישהו לרוץ איתו.

דניאל מעוז שרצח את הוריו נח ונורית לפני כשש שנים, הורשע היום בעבירות של בידוי ראיות. אמרי לוי סדן על האח שניסה להפליל את אחיו התאום.

מפקד חיל האוויר ביקר אתמול את הטייס הפצוע בבית החולים במקביל התחקיר הצה"לי מתקדם. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט ירחיב בנושא וגם על המשבר ההומניטרי בעזה.

היועץ המשפטי לממשלה הורה למשטרה לדחות את פרסום המלצותיה בתיקי החקירה של ראש הממשלה נתניהו, בעקבות עתירה שהוגשה בנושא לבג"ץ,מגיש העתירה עו"ד יוסי פוקס נימק את הצעד.

חברי הכנסת זוהר וסמוטריץ' דורשים לזמן באופן חריג את המפכ"ל אלשיך לדיון בוועדת הפנים כדי לקבל ממנו הסברים על כך שבתכנית "עובדה" אמר שגורמים רבי כוח אספו מידע על חוקרי נתניהו. יו"ר הוועדה ח"כ יואב קיש, הסביר מדוע סירב לבקשה.

כמעט שנה אחרי ששוחרר ממאסר הרב אליעזר ברלנד שהורשע בעבירות מין, יוצאים יותר משלושים רבנים בכירים בחסידות ברלסב במתקפה חריפה נגדו. יקי אדמקר עם הפרטים.

דקירה מסתורית בלב תל אביב, המשטרה בודקת מי עומד מאחורי פציעתו של צעיר בן עשרים ושבע.
הכתב לענייני פלילים אבי אשכנזי עם הפרטים וגם על סוכן סמוי שהפליל סוחרי סמים בת"א ועל הדרך להפחית גניבת טלפונים סלולריים בקניונים.

הנשיא פוטין מינה ועדת חקירה לבדיקת נסיבות התרסקות המטוס אמש כשעליו 71 נוסעים. בשטח ממשיכים באיסוף שרידי הגופות והמטוס. כתב CNN פרד פלטיגן דווח מהזירה.

הערב חצאי גמר מעניינים מאוד בגביע המדינה בכדורסל וגם תחת אבטחה חסרת תקדים בשל היריבויות והקהלים הנפיצים. אור שקדי מוואלה ספורט, שלום על מכבי ת"א מול אשדוד ועל
הפועל חולון מול ירושלים.

אחרי שנקבע התאריך יש כבר פרטים על החתונה המלכותית של מייגן מרקל והנסיך הארי. ליאור נאור על מה שצפוי ל-800 המוזמנים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully