וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נפתרה תעלומת פסל "הבודהה הנאצי" שהגיע מהחלל החיצון?

13.2.2018 / 0:39

תיאוריות רבות עלו באשר לפסל המשונה, שנמצא בגרמניה בשנת 2012, אך ייתכן כי ההיסטוריון אירסון אנגלהארדט הצליח לפתור את החידה

טריילר לסדרה על היטלר - Hitler: The Rise And Fall/Apple TV

פסל מוזר ומאוד לא שגרתי, שנמצא בגרמניה בשנת 2012, מטריד מאז את מיטב המוחות המקווים לפענח את החידה, ולהבין את מקורו ומשמעותן. מדובר, תאמינו או לו, בפסל של בודהה שעל חזהו צלב קרס, וגילויו בתחילת העשור הנוכחי הדהים את העולם. ההלם הכולל התגבר לנוכח הסברה של הגיאולוג אלמר באקנר, לפיה הפסל עשוי ממתכות מהחלל החיצון, שהגיעו לכדור הארץ עם מטאור שנחת בין סיביר למונגוליה.

עוד בנושא
מסמך מסווג חושף שב-CIA התעלמו מדיווחים על כך שאדולף היטלר בחיים
האם ארכיאולוגים מצאו תיבה בת 1,000 שנים ובה גופתו של בודהה?

פסל בודהה עם צלב קרס. אתר רשמי
אז מאיפה הפסל הזה הגיע?/אתר רשמי

תיאוריות רבות הועלו באשר למקום בו נוצר וממנו הגיע הפסל המשונה, ואחת מהן היא שהוא נגנב בשנת 1938 על ידי הנאצים, שקיוו להוכיח בעזרתו כי מקורו של הגזע הארי בטיבט. כעת ה"דיילי סטאר" מפרסם תיאוריה חדשה ומסקרנת באשר לפסל, מצידו של ההיסטוריון אירסון אנגלהארדט. לטענתו, הפסל נבנה על ידי האמן הרוסי ניקולס רוריץ' (1874-1947), שיצר דמות שמייצגת את עצמו כמלך של מרכז אסיה. על פי אנגלהארדט, הפסל הגיע לגרמניה דרך סוחר רוסי.

האם תעלומת פסל הבודהה הנאצי נפתרה, או שמא התשובה נמצאת במקום אחר? קשה מאוד לדעת בוודאות, אבל תהיו בטוחים שהתיאוריות ימשיכו לעלות, ושהן רק יהפכו למוזרות יותר ככל שהזמן יעבור.

  • עוד באותו נושא:
  • פסל
  • נאצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully