וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב נצבעה אדום: ירידות חדות בתום יום המסחר בוול סטריט

9.2.2018 / 0:42

בפעם השנייה השבוע איבד מדד הדאו ג'ונס יותר מאלף נקודות ביום מסחר אחד והוא צלל ב-4.15%. ירידות חדות נרשמו גם בנאסד"ק וב-S&P ומניית מיקרוסופט איבדה 5.13% מערכה

צילום: ניב אהרונסון עריכת וידאו:ניר חן

ירידות חדות נרשמו אמש (חמישי) בתום יום המסחר בוול סטריט. מדד הדאו ג'ונס צלל ב-4.15% ונסגר על רמה של 23,860 נקודות, ירידה של 1,032 נקודות בהשוואה לתחילת המסחר אתמול בבוקר. זו הפעם השנייה השבוע שהמדד מאבד יותר מאלף נקודות ביום מסחר בודד. זו גם הפעם הראשונה מאז חודש נובמבר שהדאו ג'ונס נסגר מתחת לרמה של 24 אלף נקודות. ירידות חדות של 3.9% נרשמו גם בנאסד"ק, ואילו מדד ה-S&P נחתך ב-3.75%.

ראג' שאה, סגן דוברת הבית הלבן נשאל בתדרוך היומי לעיתונאים האם הנשיא דונלד טראמפ מוטרד מן הירידות בוול סטריט, והשיב: "הנשיא מודאג מהמדדים ארוכי הטווח של הכלכלה, ומהבחינה הזו הכלכלה שלנו מאוד חזקה, הן מבחינת רמות האבטלה, העלייה בשכר, רווחי התאגידים, ואנחנו מאמינים שכל אלו סימנים לכלכלה חזקה".

בעקבות הירידות האחרונות, מדד הדאו ג'ונס נמצא כעת 10.4% מתחת לשיא של כל הזמנים, ה-S&P נמצא 10.2% מתחת לשיא של כל הזמנים ואילו הנאסד"ק נסגר ברמה של 9.7% מתחת לשיא של כל הזמנים. מניית מיקרוסופט איבדה 5.13% מערכה, בואינג ירדה ב-4.84%, אינטל צללה ב-5.42% ואילו מניית אפל רשמה ירידה של 2.75%.

סוחרים בבורסה לניירות ערך בניו יורק לאחר הפסקת המסחר בשל תקלה, 8 ביולי 2015. רויטרס
הבורסה בניו יורק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully