וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר, בשיניים

27.11.2000 / 22:48

בקרב בין השניה מלמעלה והשניה מלמטה היטשטשו הבדלי הרמות. אשדוד שיחקה טוב, אך בית"ר הצליחה להשיג 3 נקודות, כשניצחה 0:1 משער של שאנדור, וצימצמה את הפער מהמוליכה לשתי נקודות. בשבוע הבא מכבי חיפה מגיעה לטדי

בית"ר ירושלים ניצחה באשדוד 0:1 והצליחה במשימה שעמדה בפניה: לצבור שלוש נקודות ולצמצם את הפער ממכבי חיפה בצמרת הטבלה ל-2 נקודות בלבד, לקראת המשחק ביניהן בשבוע הבא בטדי, במסגרת המחזור ה-15.

לפי היכולת שהפגינה סגנית המוליכה היום, הרי שהיא תתקשה לנצח את מכבי חיפה. במשך פרקי זמן ארוכים במשחק, ההתקפה שלה היתה תקועה וסבלה מחוסר תיאום. במחצית השניה, גם כשבית"ר הוליכה, ניכר הלחץ בקבוצה שהסתגרה בהגנה.

עם זאת, אין לקחת את הקרדיט ממ.ס. אשדוד, ששיחקה היטב ולא נראתה כמו קבוצה שמדורגת במקום הלפני אחרון. אשדוד היתה נמרצת, נלחמה ותקפה את שערה של בית"ר ללא פחד. אמיר אלקריף שיחק טוב, חזן וגלאם הותיקים נלחמו וסיכנו את השער והשוער קקאש הוכיח פעם נוספת את יכולתו הגבוהה.

אם אלון מזרחי משחק לא רע אבל מגיע למעט מידי מצבים, רוסו לא מקבל מספיק עזרה, הבלמים של בית"ר נלחצים ומשחקים לא טוב וההגנה מסורבלת - הרי שבית"ר לא נראית טוב והרבה בזכות המשחק הטוב של אשדוד, שהיתה ראויה לפחות לנקודה.

אבל בית"ר ניצחה, כמו במשחקים רבים העונה, בשיניים. פעם נוספת היה השוער איציק קורנפיין השחקן המצטיין של הטוענת לאליפות, ויש לו מניות רבות בניצחון הערב.
משה דדש, אגב, נטול תפקיד רשמי בקבוצה, ישב הפעם בצידי המגרש, סמוך לעמדות השדרים.

המשחק נפתח באופן מהוסס משני הצדדים. כרבע שעה מן הפתיחה החלה בית"ר לרוץ ולתקוף את שערה של אשדוד, אך דווקא בדקות בהן נדמה כי אשדוד תיסוג לשערה, באה הזדמנות גדולה למקומיים: בדקה ה-24 אלקריף מסר כדור טוב לראשו של כפיר אדרי שנגח חזק אך קורנפיין קלט. שלוש דקות אחר כך באה הזדמנות לבית"ר, כשבעיטה של אלון מזרחי נעצרת אצל קקאש.

אשדוד היתה טובה יותר עד סוף המחצית וייצרה עוד מספר הזדמנויות, בעוד מהעבר השני, חמש דקות להפסקה, מזרחי מסר לשאנדור שבעט חזק היישר למרכז השער, שם ניצב שוער אשדוד שעצר.

במחצית השניה הקצב עלה, בית"ר התעוררה וניסתה לתקוף באופן תכליתי יותר ולשלוט במרכז השדה. יוסי אבוקסיס השתפר והחל לארגן, עם רוסו, את התקפת האורחים. בדקה ה-65 קרן של בית"ר. אבוקסיס הכניס את הכדור ושאנדור נגח לפינה השמאלית, שלא היתה מכוסה (אלקריף זז מהפינה בעיתוי גרוע), 0:1 לירושלים.

3 דקות אחר כך הציל קורנפיין שער בטוח מנגיחה טובה של משה גלאם.
אחרי שספגה את שער היתרון, אשדוד תקפה בניסיון להשוות ושלטה במגרש, כשבית"ר ספק מסתגרת ספק לא מצליחה בכלל לפתח משחק התואם את רמתה.
בתוספת הזמן בעט גלאם בעיטה חפשית למסגרת וקורנפיין, כרגיל, היה במקום.

ניצחון נוסף לבית"ר, שהושג באופן שבוודאי לא השביע את רצון אוהדיה. ועכשיו קדימה למשחק העונה מול חבורתו של בניון.
הפסד נוסף לאשדוד, שבוודאי יכול לעודד את הקבוצה ואוהדיה - אם תמשיך לשחק כך, יש לה סיכוי ממשי להינצל מירידה לליגה הלאומית.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully