וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת צפייה: דוגמנית לשעבר נרצחה בירייה מטווח אפס לאור יום

6.2.2018 / 9:11

מצלמות האבטחה קלטו תיעוד מזעזע של רוזה אוטייה רמירס, מתמודדת לשעבר בתחרות מיס גוואטמלה, שצעדה לבדה ברחוב בזמן שאדם רץ מאחוריה וירה לה בראש. עד כה, אין חשודים או מעצרים בפרשה

צילום מסך

מצלמות אבטחה בגוואטמלה קלטו תיעוד מזעזע של רצח לאור יום, שהביא למותה של הדוגמנית המקומית רוזה אוטייה רמירס, מתמודדת לשעבר בתחרות מלכת היופי של המדינה ממרכז אמריקה. בסרטון המחריד שצולם בשבוע שעבר ניתן לראות אותה צועדת לבדה ברחוב בשעה שבע בבוקר, לאחר שליוותה את בתה לבית הספר, כשאדם עם כיסוי על פניו רץ מאחוריה ויורה לדוגמנית בת ה-32 בראש מטווח אפס.


עוד בנושא

מחקר מצא: יש משהו בתפריט של מקדונלד'ס שיכול למנוע התקרחות
האם תצליחו לפתור תרגיל של כיתה ב' שהכשיל את ההורים?
גילתה שיש לה אחות תאומה - בדרך הכי ביזארית שיכולה להיות
צפו בתיעוד המפחיד: החופשה המשפחתית בברצלונה הסתיימה בבית החולים לאחר תאונה בבריכת השחייה

נרצחה בשבע בבוקר לאחר שהביאה את בתה לבית הספר

התקשורת המקומית שידרה את התיעוד של הרצח והרשויות במדינה טוענות כי מהחקירה הראשונית עולה שרמירס נרצחה על ידי אדם שהיא מכירה, וכי החקירה בנושא נמשכת. גורמים רשמיים אמרו שהרצח נעשה בכוונה תחילה, אך עד כה אין חשודים או מעצרים בפרשה. על פי הרשויות, למרות שהמניע לרצח טרם התברר, הם מאמינים שזה עשוי להיות "פשע של תשוקה".

עוד באותו נושא

כך שיקרה הדוגמנית לעיני המצלמות - רגע לפני שנעצרה על רצח הארוס שלה

לכתבה המלאה

נרצחה על ידי אדם שהיא מכירה

בירת מקרי הרצח העולמית

גואטמלה מדורגת באופן קבוע במקום גבוה ברשימת המדינות האלימות ביותר בעולם. גישה קלה לנשק, עלייה בכמות החברים בכנופיות ומשטרה מושחתת הם האשמים העיקריים בעובדה שבשנת 2009, לדוגמא, נרצחו יותר אנשים בגואמלה מאשר בעיראק מוכת הפיגועים - כש-97 אחוזים מהמקרים אינם מפוענחים.

"זוהי מדינה טובה לבצע בה רצח", אמר נציג מטעם האו"ם לאחר פרסום הנתונים הללו, "כיוון שדי בטוח שאתה לא תתפס". למרות שמאז חל שיפור מסויים במצב במדינה, בשנת 2016 נרשמו 4,500 מקרי רצח על ידי המשטרה המקומית.

רוזה אוטיליה ראמירס. צילום מסך
האם גם הרצח שלה יישאר לא מפוענח? רוזה אוטייה רמירס/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully