וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר ההומניטרי בעזה וטום בריידי קורס ברגע האמת: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

5.2.2018 / 14:00

הרמטכ"ל קורא לבחון אפשרות להכנסת סיוע לעזה, כתב אישום נגד אישה שדקרה למוות את בעלה, נמשכת חקירת דריסתה למוות של פעוטה בת שנתיים בתל אביב, אוהביו של המורה והמרצה בועז ארז ערכו טקס פרידה ממנו, האם ישראל תייצא קנאביס רפואי לחו"ל והלילה הגדול של הסופרבול

צילום: רוני כנפו, ערן גילווארג, שלומי גבאי, רויטרס, CNN עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

הרמטכ"ל גדי איזנקוט קרא אתמול לשרים בישיבת הממשלה לעשות מאמץ משמעותי כדי למנוע קריסה הומניטרית בעזה. אבי יששכרוף, הפרשן לענייני ערבים, על המצב המחמיר שהביא להפסקת פעילות בתי חולים ועל מתקפה באידליב.

בבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר כתב אישום כנגד תושבת טירת כרמל שרצחה את בן זוגה בדקירות סכין. יואב איתיאל, הכתב בחיפה, עם הפרטים.

יעלה רוזנפלד בת השנתיים שנדרסה אתמול למוות בנמל תל הובאה היום למנוחות בבית הקברות בפתח תקווה. אבי אשכנזי, כתב המשטרה , עדכן על החקירה המשטרתית סביב מותה הטראגי.

בפארק וולפסון נערך היום טקס פרידה מהאמן בועז ארד, ששם קץ לחייו בסופ"ש האחרון אחרי שנטען בתחקיר כי ניצל מינית את תלמידותיו. הכתב אור רביד דווח.

היום פורסם שהוגשו שלוש תלונות נוספות על יחסים לא ראויים בתיכון תלמה ילין, במקביל שר החינוך הורה על מינוי צוות שיבדוק את הנושא. מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבוהב על הפרשה ועל נסיעת שר החינוך נפתלי בנט לפולין בעקבות החוק החדש שאוסר על הטלת האחריות על העם הפולני.

האם המדינה תעצור את ייצוא הקנאביס? אתמול התקיים דיון אצל ראש הממשלה שביקש לבחון את האפשרויות ובינתיים, על פי מגדלי הקנאביס, המהלך כולו מתעכב. מאיר אריאל מנכ"ל מפעל בזלת לייצור מוצרי קנאביס רפוא על החשש כי המהלך לא ייצא לפועל.

מה שאמור היה להיות הלילה הגדול של טום בריידי הפך ללילה של פילדלפיה
אורן יוסיפוביץ ,כתב וואלה ספורט ותומר ספירשטיין, מנהל הרשתות החברתיות על הסופרבול ועל משחק העונה הפועל ב"ש- מכבי ת"א.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully