וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שתי אחיות הרגו בן שלוש - כי לקח קאפקייק מהמטבח

גלנדריה ולשירלי מוריס מאטלנטה הכו באלה את קז'ואן מייסון והרביצו לו, עד שמת. בתחילה טענו כי הוא נחנק, אך הן מואשמות ברצח ובתקיפה חמורה. אמו של הילד, שהיה באפוטרופוסות, ביקשה להחזירו אליה ימים לפני מותו

קז'ואן מייסון, שנרצח על ידי שתי אחיות באטלנטה, ארה"ב, ואמו. פייסבוק, צילום מסך
השופט סירב לבטל את האפוטרופוסות. הילד מייסון ואמו/צילום מסך, פייסבוק

שתי אחיות בעיר אטלנטה שבארצות הברית מואשמות ברצח של ילד בן שלוש, שבסך הכול רצה לאכול עוגה - כך מסרה המשטרה בעיר שבמדינת ג'ורג'יה. לפי ההודעה, קז'ואן מייסון הבריח את הקאפקייק מהמאבח בזמן שהיה בבית עם גלנדריה ולשירלי מוריס, שנגדן הוגש כתב אישום ביום שלישי.

לשירלי מואשמת בכך שהיא הכתה באלת בייסבול את הילד, בעוד שאחותה, שהייתה האפוטרופוס שלו, סטרה לו. לפי גורמי רפואה, הוא מת כתוצאה מהמכות שספג בראשו ובגופו. שתי האחיות מסרו עדויות סותרות על האירוע, שהתרחש ב-31 באוקטובר. בתחילה הן אמרו כי הוא נחנק מהעוגה ומת. הן מואשמות ברצח, בתקיפה חמורה ובאכזריות ועשויות להישלח למאסר עולם ללא אפשרות לחנינה אם יורשעו.

לפי דיווחים מקומיים, אמו של הילד איבדה את המשמורת עליו אחרי שאיבדה את הבית שלה, אך היא ניסתה להחזיר אותו לחקה. היא ביקשה מבית המשפט לבטל את האפוטרופוסות על בנה, אחרי שהיא שמה לב שהוא סובלת משריטות ומחבלות. עם זאת, בקשתה נדחתה שלושה ימים קודם לכן.

עוד ידיעות מהעולם
חשש לחיי 90 בני אדם: ספינת מהגרים התהפכה בים התיכון ליד לוב

גלנדריה מוריס (משמאל) ולשירלי מוריס, אחיות מאטלנטה, ג'ורג'יה, ארה"ב, שרצחו ילד בן שלוש. אתר רשמי
מואשמות ברצח ובתקיפה חמורה. האחיות התוקפות/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully