וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה לחינוך מיני התפשט ורדף אחרי תלמידים עירום לחלוטין

3.2.2018 / 8:28

המורה רדף אחרי תלמידים בחצר בית הספר כשהוא עירום לחלוטין, ונעצר במקום אחרי שפועל בניין שנקלע למקום במקרה צילם אותו. עכשיו ההורים דורשים מצלמות שיעקבו אחרי כל המורים 24/7

צילום מסך

לקח את השיעור צעד אחד רחוק מדי: מורה לחינוך מיני בבית ספר יסודי בלוס אנג'לס תועד כשהוא מתפשט ומטריד ילדים בכיתות ב' ו-ה' בחצר בית הספר. החלק היותר מדאיג: יכול להיות שהוא עשה זאת פעמים רבות, ואיש לא ידע.

פועל בניין ערני במיוחד שנקלע למקום וראה את המתרחש תיעד זאת באמצעות הטלפון הנייד שלו, ניגש למנהלת בית הספר והוביל למעצרו המיידי של המורה, שצפוי לבלות זמן רב בכלא.

עוד ב"אסור לפספס"

נוסעת הגיעה לשדה התעופה עם טווס המחמד שלה: "הוא תומך בי רגשית"
צפו: נגררה למעצר לאחר ששמה רגליים על המושב ברכבת התחתית
מטוס עם 85 שרברבים נאלץ לבצע נחיתת חירום - בשל תקלה בשירותים

מורה מתפשט. צילום מסך
מה לעזאזל הוא חשב לעצמו? המורה מתפשט/צילום מסך

הורים מודאגים שנחשפו למעשים של ההורה סיפרו כי בנוסף להיותו מורה לחינוך מיני, הוא גם העביר לחלק מהתלמידים שיעורי ספורט. לא ברור מדוע וכיצד, אבל באחד משיעורי הספורט שהעביר פשט את חולצתו ובהמשך הפשיל גם את מכנסיו - ורדף אחרי תלמידים בזמן שהוא צוחק ומחויך. כשנדרש להסביר את מעשיו, המורה הסביר ש"זה היה לצורך המחשה", אבל ספק אם התירוץ המביך יספק מישהו.

"זה היה אמור להיות שיעור ספורט כיפי ונחמד. אבל לפתע הוא התפשט, והילדים התחילו לברוח לכל עבר. חלקם הסתתרו ממנו בכיתות", העיד אחד ההורים.

הורה אחר דרש כי מעתה והלאה, יותקנו מצלמות במעגל סגור שיתעדו כל מורה בזמן אמת. "כולם ראו את החלקים המוצנעים של המורה הזה. זה מביך ומכעיס", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully