וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במוקד החקירה: הצהרת טראמפ על פגישת בנו עם עורכת הדין הרוסייה

בניו יורק טיימס דווח כי התובע המיוחד רוצה לתשאל את הנשיא על כך שאמר שהפגישה שהתקיימה במהלך קמפיין הבחירות עסקה במדיניות אימוץ ילדים, בעוד שהיא התמקדה בחומר מכפיש על קלינטון. חלק מעורכי דינו של טראמפ סבורים כי הוא לא חייב להשיב לכך

צילום: רויטרס, CNN, עריכת וידאו: ניר חן

חקירתו של התובע המיוחד, רוברט מולר, מתמקדת בהצהרה שסיפק הנשיא דונלד טראמפ על הפגישה שקיים בנו עם עורכת דין רוסיה במהלך קמפיין הבחירות - כך דיווח היום (חמישי) הניו יורק טיימס. ההצהרה ניתנה ביולי, אחרי פרסום המפגש הסודי עד אז בין דונלד טראמפ ג'וניור, שלווה בג'ארד קושנר ובפול מנפורט, עם נטליה וסלניצקיה, שהבטיחה לכאורה לספק מידע מפליל על הילרי קלינטון, יריבתו של טראמפ בבחירות.

ואולם, הנשיא אמר כי מטרת המפגש הייתה לדון במדיניות אימוץ ילדים, בתשובה לשאלות שהפנו אליו בניו יורק טיימס. מאז, צוותו של מולר תשאל שורה ארוכה של גורמים רשמיים בבית הלבן על תהליך ניסוח ההודעה ועד כמה היה מעורב בכך טראמפ. ההצהרה היא אחת משורת נושאים שעליהם רוצה מולר לדון עם טראמפ בתשאול פנים מול פנים, שטרם נקבע באופן סופי.

חלק מעורכי דינו של טראמפ סבורים כי למולר אין בסיס לשאול את טראמפ על ההצהרה, מאחר ששקר לתקשורת הוא אינו עבירה פלילית, ולכן על הנשיא לסרב לדון בנושא.

לקריאה נוספת בנושא
דיווח: טראמפ הורה לפטר את החוקר המיוחד מולר - והתחרט

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בנאום מצב האומה. רויטרס
טרם נקבע מועד לתשאולו. טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully