וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתר גופות - והחביא בעציצים: הגנן שהטיל אימה על טורונטו

המשטרה בעיר הגדולה ביותר בקנדה קישרה את ברוס מקארתור בן ה-68 ללפחות חמישה מקרי רצח, בהם שלושה של הומואים - עם אחד מהם ניהל קשר. המשטרה ממשיכה לסרוק נכסים הקשורים לגנן, שהסתיר איברים בעציצים

צילום: CNN, עריכה: יוסי אלטר

גנן בן 66 מטורונטו מואשם בחמישה מקרי רצח לפחות, במה שמשטרת קנדה מגדירה כחקירה "חסרת תקדים". החוקרים מחפשים אחרי קורבנות אפשריים נוספים של ברוס מקארתור, ששלושה ממקרי הרצח המיוחסים לו היו של חברי הקהילה הגאה בעיר. הקהילה הגאה העלתה בחודשים האחרונים דאגה מכך שכמה מחבריה, שביקרו בכפר ההומואים בעיר, נעלמו באופן מסתורי.

ביום שני, משטרת טורונטו הודיעה כי מקארתור מואשם ברצח של מג'יד קיאן, סורוש מרמודי ודין ליסוויק. מוקדם יותר החודש, הוא הואשם ברצח של אנדרו קינסמן וסלים אסן.

אסן, בן 44, נעדר באפריל שעבר וקינסמן, בן 49, נעלם ביוני. קיאן, בן 58, נעדר מאז 2012. ככל הידוע, השלושה בילו באותו כפר של הקהילה הגאה בטורנטו. מרמודי, בן 50, נעדר לפי משפחתו מאז 2015. ליסוויק, בן 47, התגורר במקלט לדיירי רחוב בעיר ומעולם לא דווח על העדרותו. ככל הנראה, הוא נרצח בין מאי 2016 ליולי 2017.

ברוס מקארתור, חשוד בסדרת מעשי רצח בטורונטו, קנדה. אתר רשמי
פעל בעיר במשך שנים. מקארתור/אתר רשמי

לפי המשטרה, לקינסמן ולמקארתור היו יחסים רומנטיים, אך היא לא גילתה קשרים דומים עם יתר הקורבנות. בדצמבר האחרוו, המשטרה ניסתה להרגיע את הקהילה הגאה, שחששה שיש רוצח סדרתי המתמקד בחבריה.

מאז, החקירה התרחבה אל כל העיר הגדולה ביותר בקנדה והמשטרה סורקת אחרי קורבנות נוספים. לפי המשטרה, נמצאו חלקי גופות של שלושה אנשים לא מזוהים בעציצים גדולים שאותרו בנכס השייך לרוצח מקארתור. לא ברור אם הם שייכים לחמשת הקורבנות שכבר זוהו או לאחרים.

במסגרת החקירה, המשטרה החרימה יותר מעשרה עציצים מכתובות ברחבי העיר וממשיכה לחפש בביתו של מקארתור ובמחסן ששימש אותו. בנוסף לכך, המשטרה מתכננת לחפור בשני מקומות נוספים. "הרוצח נקט כמה צעדים כדי לטשטש את עקבותיו", אמרה המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully