וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש השב"כ: "השנה סיכלנו מתקפות סייבר נגד ישראל מכל העולם"

30.1.2018 / 20:50

נדב ארגמן אמר את הדברים בכנס הסייבר הישראלי, מבין הגדולים בעולם. "אנו דואגים להביא לשירות את טובי המוחות, ובמקביל נאלצים להתחרות עם השוק האזרחי מבחינת תנאים", אמר

צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

נדב ארגמן, ראש שירות הביטחון הכללי, אמר היום (שלישי) כי בשנה האחרונה ישראל סיכלה מתקפות סייבר מכל העולם. "לשירות יכולת סייבר הגנה והתקפה משמעותית מאוד ובשנה האחרונה סיכלנו התקפות סייבר כנגד מערכות ישראליות מכיוונים שונים מכל העולם, כאשר הסייבר משמש כלי מרכזי בעבודת הסיכול היומיומית של הארגון", אמר בסיור שנערך במהלך כנס "סייברטק" בתל אביב.

"ישראל היא ממעצמות הסייבר המובילות בעולם ובתוך זה בולטת מערכת הביטחון וקהילת המודיעין הישראלית. שפועלות בשיתוף פעולה עם שירותי מודיעין ומערכות ביטחון אחרות בכל העולם", הוסיף ארגמן.

ראש השב"כ נדב ארגמן במהלך בכנס סייברטק 2018  בגני התערוכה, תל אביב 30 בינואר 2018. ראובן קסטרו
"חייבים להיות הרבה יותר טובים מבעבר". ראש השב"כ בכנס "סייברטק"/ראובן קסטרו

כנס ותערוכת "סייברטק", הנערכים במרכז הירידים בתל אביב בימים אלו וצפויים להסתיים מחר, עוסקים בפתרונות אסטרטגיים למתקפות הסייבר במגוון המגזרים, החל מהפיננסים ועד פיתוח אנרגיה. מדובר באחד מהכנסים הגדולים בעולם בתחום.

ראש השב"כ טען שהחומר האנושי הוא הנדבך המרכזי שמביא את הארגון לתוצאות הטובות ביותר. "אנו דואגים להביא לשירות את טובי המוחות שיש לנו בישראל, ומעניקים להם את היכולת לשלב בין אתגר, ציונות וערכים, ובמקביל להתמודד עם מה שהשוק האזרחי מציע, כולל חוזים והטבות", אמר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
כנס סייברטק 2018  בגני התערוכה, תל אביב 30 בינואר 2018. ראובן קסטרו
כנס הסייבר השנתי, היום/ראובן קסטרו

עוד הוסיף ארגמן: "החיבור בין חלום של טכנולוג לבין היכולת להפוך את החלום למציאות ולהביא ערך משמעותי לטובת עם ישראל, הוא השילוב שאף חברה פרטית לא יכולה לתת. נכון להיום, היכולת של יריבים לקצר תהליכים ולרכוש טכנולוגיות פורצות דרך שבעבר לא היו ברות השגה, מחייבים אותנו להיות הרבה יותר טובים מבעבר. אנו חייבים להיות בחזית הטכנולוגיה העולמית, וזה מה שאנחנו משתדלים לעשות ועל זה אנחנו עובדים יומיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully