וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמי, הבאתי ת'גביע": כשאורן חזן הוכרז אלוף השש-בש של הכנסת

30.1.2018 / 15:13

חברי הכנסת מכל קצות הקשת הפוליטית עצרו למשך כשעתיים את הקרבות הפוליטיים והתחרו בטורניר שש-בש סוער. בדרך לגמר, הביס ח"כ חזן את חבר מפלגתו דודי אמסלם - ולא שכח לשחרר עקיצה: "אתה רוצה ללמד את האבא איך לעשות ילדים?"

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

חברי הכנסת מהקואליציה והאופוזיציה רגילים לעימותים וויכוחים פוליטיים סוערים במליאת הכנסת, אבל הבוקר (שלישי) הם עצרו למשך שעתיים לטובת עימות מסוג אחר: במסדרונות הכנסת התקיים טורניר שש-בש שבסופו הוכרז מנצח אחד: ח"כ אורן חזן מהליכוד שהעביר בפומבי מסר לרעייתו: "רינתי, הבאתי ת'גביע הביתה".

לניצחון של חזן קדמו משחקים רבים בין חברי הכנסת, יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין הביס את ח"כ עמיר פרץ (המחנה הציוני) אך מיהר לעזוב את המקום. הנוכחים במקום מיהרו לטעון כי הוא חשש להתמודד בגמר מול אורן חזן, אבל אדלשטיין עצמו כנראה מיהר לחזור לעבודתו. "אני כבר יכול לראות את הטוקבקים שכותבים 'זה מה שיש לחברי הכנסת לעשות?'", הוא אמר מוקדם יותר ומיהר לדבר על ימי העבודה בכנסת. "התשובה שלי היא כן. גם אני וגם עמיר פרץ זוכרים ימים אחרים. חברי כנסת שונים לחלוטין יכלו להוביל יחד חקיקה חברתית ולשתף פעולה וגם רחמנא לצלן להיות חברים. זה קצת חסר. יש רגעים שאפשר לעשות משהו ביחד".

ח"כ דודי אמסלם וח"כ אורן חזן במהלך טורניר שש-בש בכנסת 20 בינואר 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
אמסלם וחזן בקרב מורט עצבים, היום בכנסת/מערכת וואלה! NEWS, -
טורניר שש-בש בכנסת 20 בינואר 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
הח"כים במשחק סוער/מערכת וואלה! NEWS, -

את הטורניר יזם ח"כ זוהיר בהלול (המחנה הציוני) שגם תפס את עמדת הפרשן. "רגע האמת של הכנסת הגיע", הוא הכריז בפתח המשחקים. "כל מה שאנחנו עושים ביום יום מתגמד לעומת הרגע הזה". בהלול יזם את האירוע יחד עם עמותת "כולנא ירושלים" - ערבים ויהודים ממזרח ומערב העיר שפועלים יחד למפגשים משותפים בין תושבי העיר בפלטפורמות תרבתיות.

כמעט כמו בכל אירוע, גם בטורניר עצמו, ח"כ חזן משך את תשומת לב הנוכחים. "אתה מלמד אותי איך לשחק בקוביות?", הוא תהה בציניות לעבר יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם ששיחק נגדו. "אתה רוצה ללמד את האבא איך לעשות ילדים?". ח"כ אמסלם שהשתדל להישאר רציני גם בטורניר אמר: "יש פה לחצים עצומים בכנסת, מדי פעם צריך אוורור. זה משכיח את המתחים שיש פה".

טורניר שש-בש בכנסת 20 בינואר 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
הטורניר הגדול, היום בכנסת/מערכת וואלה! NEWS, -
חברי הכנסת זוהיר בהלול, דוד אמסלם ויולי אדלשטיין יזמו טורניר שש בש בכנסת. צילום: רוני כנפו, עריכה: יוסי אלטר, רוני כנפו
יש רגעים שאפשר לעשות משהו ביחד. פרץ מול אדלשטיין/רוני כנפו, צילום: רוני כנפו, עריכה: יוסי אלטר

חברי הכנסת מירב בן ארי (כולנו), לאה פדידה (המחנה הציוני) ויהודה גליק (הליכוד) שידרו רוח ספורטיביות וחיוביות אבל הפסידו במשחקים אחד נגד השנייה. "משחקים פה בשביל ההנאה", אמרה הח"כית הטריה פדידה. "זו הפוגה קלה אחרי שסיימנו לעבוד פה אתמול ב-2:00 בלילה". אל משחק הגמר הגיעו חברי הכנסת עמר בר-לב (המחנה הציוני) ואורן חזן. בר-לב ניסה לשחרר מעט את המתח, "כשאני יהיה במתח, חזן יתחיל להזיע", הוא אמר, וחזן לא נשאר חייב: "זה משחק של הדור הצעיר מול הדור המבוגר".

אחרי 20 דקות, הסתיים המשחק בנוק-אאוט של חזן, שהכריז: "הם לא יכולים עלינו באידיאולגיה, הם לא יכולים עליי במליאה, לא יכולים בבחירות ולא יודע מה גרם להם לחשוב שהם יכולים עליי בשש-בש - אני יכול לומר רק דבר אחד רינתי מאמי הבאתי ת'גביע הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully