וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדר היום של הכנסת: הרחקת פוליטיקאים וטורניר שש-בש - המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

30.1.2018 / 8:00

היועמ"ש מבהיר שרה"מ נתניהו לא נחקר בפרשת הצוללות, טראמפ הוא אדם מתועב אומר עיתונאי אמריקאי בכיר, בגלל תקריות הוחלט על הרחקת חברי כנסת, בניון מצטרף לפתח תקווה ואילו פרסומות יפתיעו השנה בגמר הסופרבול?

צילום:רוני כנפו, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

היועץ המשפטי לממשלה מפרסם לפני זמן קצר הודעה שלפיה ראש הממשלה נתניהו לא זומן לחקירה או לעדות בפרשת הצוללות. אבי אשכנזי, הכתב לענייני משטרה עם הדיווח.

עד כמה המצב בלבנון חמור ומה המסר שהעביר ראש הממשלה נתניהו לנשיא רוסיה פוטין בנסיעת הבזק למוסקבה? השר זאב אלקין שנכח בפגישה שפך אור על הנושא.

פרשן הניו יורק טיימס תומס פרידמן, אומר בראיון לתכנית וואלה TALK , שהנשיא טראמפ הוא אדם מתועב. פרידמן, שנחשב לעיתונאי המשפיע בעולם, הגיע לארץ לכנס "הערכה אסטרטגית לישראל" של המכון למחקרי ביטחון לאומי. הראיון המלא יעלה במגזין סוף השבוע.

קנדה היא ידידה גדולה של ישראל ממש בהגדרה וכאשר מרק אנדרה בלנשר,שגריר קנדה באו"ם, מבקר בישראל וברשות הפלסטינית זו הזדמנות טובה להתעדכן ביחסים בין המדינות.

מחמירים את הענישה על התנהגות הנבחרים. וועדת האתיקה של הכנסת החליטה היום להרחיק את חבורת הכנסת מיכל בירן וסתיו שפיר. יקי אדמקר הכתב בכנסת דווח.

וגם זה קרה היום בכנסת, חברי המשכן התפנו היום לטורניר שש בש. יקי אדמקר על המרס הפרלמנטרי.

בגיל 38 יוסי בניון עובר היום לקבוצה ה-11 בקריירה, ובה הוא כנאה גם יסיים אותה.
חמי אוזן, עורך וואלה ספורט על השחקן שיככב במדי מכבי פתח תקווה.

הסופרבול ה-52 ייערך בלילה שבין ראשון לשני במינסוטה,
תומר ספירשטיין, איש הרשתות החברתיות של וואלה! NEWS על המשחק, הופעת המחצית וכמובן הפרסומות.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully