וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיפת האלימות המינית בהודו: בת 8 חודשים נאנסה על ידי בן דודה

המשטרה עצרה בבירה ניו דלהי בן 28, שמואשם כי אנס את בת דודתו שמאושפזת במצב אנוש בבית חולים. בכירה ברשויות תיארה פציעות מחרידות וקראה לממשלה לפעול: "איך אפשר להמשיך לישון?"

הפגנה בניו דלהי במחאה על אונס ורצח נערות באוטאר פראדש, מאי 2014. רויטרס
הפגנה בניו דלהי נגד מגיפת האונס, 2015/רויטרס

תינוקת בת שמונה חודשים נאנסה על ידי בן דודה בניו דלהי, בירת הודו, במקרה אונס מחריד נוסף במדינה מוכת האלימות נגד נשים. לפי כלי תקשורת מקומיים, שדיווחו על האירוע אתמול (שני), התינוקת מאושפזת במצב אנוש בבית חולים מקומי, שאליו הובהלה ביום ראשון. המשטרה הודיעה כי עצרה צעיר בן 28, בן דודה של התינוקת.

הנציבה האחראית לענייני נשים בניו דלהי, סווטי מליוואל, שביקרה את התינוקת בבית החולים, תיארה את הפציעות שלה כ"מחרידות". היא סיפרה בחשבון הטוויטר שלה כי "הבכי קורע הלב שלה נשמע ביחידת הטיפול נמרץ. היא סובלת מפצעים מחרידים באיבריה הפנימיים".

בציוץ נוסף, היא המשיכה להביע את הזעם שלה על המצב. "מה אפשר לעשות? איך ניו דלהי יכולה המשיך לישון אחרי שתינוקת בת שמונה חודשים נאנסה באכזריות בבירה? האם הפכנו לכל כך חסרי רגישות או שאנחנו פשוט מקבלים זאת כגורל שלנו?", כתבה. היא אף הפצירה בראש הממשלה נרנדרה מודי להעביר חוקים נוקשים יותר ולהקצות יותר משאבים למשטרה כדי "להגן על הילדות במדינה הזו".

האלימות המינית נגד נשים בהודו עלתה לכותרות אחרי האונס הקבוצתי ב-2012 של סטודנטית בת 23 בזמן שנסעה באוטובוס בבירה. בעקבות זאת, פרצו ימים של הפגנות והממשלה נאלצה להעביר חוקים נוקשים יותר, כולל עונש מוות. ואולם, מעשי אונס מחרידים של נשים ושל ילדים ממשיכים להתחולל ברחבי המדינה.

לקריאה נוספת בנושא
נאנסה, נרצחה ובותרה: אונס קבוצתי נוסף של נערה מזעזע את הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully