וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נסע כדי לדרוס": תושב ביתר עילית חשוד בניסיון פיגוע

מאיה הורודניצ'אנו, כתבתנו בשטחים

29.1.2018 / 14:30

הצהרת תובע הוגשה נגד צעיר בן 25 מביתר עילית בחשד שניסה לדרוס פלסטיני ותקף פלסטינים נוספים על רקע לאומני. בחקירתו הודה במעשים וקשר עצמו בסך הכול לחמש עבירות על רקע לאומני

(לא לשימוש!!!!) זירת מציאת גופת הצעירה בדירה בתל אביב, 21 בינואר 2018. אבי כהן
(לא לשימוש!!!!) זירת מציאת גופת הצעירה בדירה בתל אביב, 21 בינואר 2018/אבי כהן

תושב ביתר עילית בן 25, חשוד כי ניסה לדרוס פלסטיני ותקף פלסטינים נוספים. על פי המשטרה, הוא הודה בחקירה ומעצרו הוארך בארבעה ימים. היום (שני) הוגשה נגד הצעיר הצהרת תובע לפני כתב אישום בבית משפט השלום בירושלים.

לפני כשבוע פתחה המשטרה בחקירה, לאחר שפלסטיני התלונן כי כשניקה את המדרכה באחד הרחובות בעיר, ניסה החשוד לפגוע בו. לדבריו, עצר לידו רכב, הנהג שאל אותו כמה שאלות, וכשהבחין כי הנהג דובר ערבית ניסה לדרוס אותו כמה פעמים תוך שהוא נוסע קדימה ואחורה לעבר המתלונן ונמלט מהמקום. הפלסטיני לא נפגע.

יממה למחרת נעצר החשוד. בחקירתו, הודה בעוד חמישה מקרים שאירעו לאחרונה בעיר: תקיפת שני פלסטינים בשני מקרים שונים בסופר בהתנחלות, גרימת נזק לשלושה כלי רכב, שבירת חלונות ופנסים. כל המקרים שמיוחסים לו אירעו בחודש האחרון. החשוד, נחקר בחשד לסיכון חיי אדם בנתיב תעבורה על רקע לאומני, תקיפה הגורמת חבלה של ממש וגרימת חבלה לרכב במזיד.

"משטרת ישראל תפעל בנחישות ובאפס סובלנות ותביא לתפיסתם ולמעצרם של כל מי שבוחר לנקוט אלימות כלפי חפים מפשע", נמסר מהמשטרה. "הארגון יביא למיצוי הדין עם האשמים במלוא החומרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully