וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בת 53 נהרגה בשריפה שפרצה בדירה בבניין מגורים בחיפה

29.1.2018 / 13:12

השריפה פרצה בדירת קרקע בבניין בן ארבע קומות, שממנו חולצו שלושה דיירים נוספים שנלכדו בדירות האחרות. גופתה של האישה, ככל הנראה שוכרת הדירה, נמצאה בסריקות שערכו אנשי הכיסוי בדירה שבה פרצה השריפה. שכני ההרוגה: "הוכינו בהלם"

צילום: איחוד הצלה, עריכה: יאיר דניאל ויוסי אלטר

אישה בשנות ה-50 לחייה נהרגה בשריפה שפרצה הבוקר (שני) בדירת מגורים ברחוב רענן שבחיפה. האישה טרם זוהתה, ולפי החשד מדובר בדינה טליס, בת 53, ששוכרת את הדירה. השריפה החלה בקומת הקרקע של מבנה בן ארבע קומות וטרם התבררו הסיבות לפריצתה. על פי החשד, השריפה נגרמה משמיכה שנפלה על תנור, אך גורם המעורב בחקירת השריפה מסר כי "כל הכיוונים עדיין נבדקים".

עשן רב מילא את חלל חדר המדרגות, ולוחמי האש חילצו מהמקום שלושה דיירים שנלכדו בדירות אחרות במבנה. הצוותים חדרו לדירה הבוערת ופועלים לאיתור המוקד וכיבוי, שם מצאו את גופת האישה במהלך הסריקות.


עוד בוואלה! NEWS:
שריפות, רעידות אדמה, מגיפות וטרור: הושק מרכז מחקר לניהול אסונות
"סכסוך ארוך בין בני זוג": גל הצתות חריג בבנייני מגורים בלוד
"psy-cho-lo-gist": כך סוקרה הקלטת שרה נתניהו ברחבי העולם

שריפה בה נהרגה אישה בת כ-50, חיפה 29 בינואר 2018. איחוד הצלה, מערכת וואלה! NEWS
זירת השריפה בחיפה/מערכת וואלה! NEWS, איחוד הצלה

טליס, עולה מברית המועצות בת 53, התגוררה בקומת הקרקע של הבניין בן ארבע הקומות. שכניה סיפרו כי הוכו בהלם. "היא עסקה באמנות", מסר מכר. בוועד הבית סיפרו כי זו השנה השנייה שבה היא שוכרת את הדירה וכי התגוררה בגפה.

הדס בן ארצי, המתגוררת בבניין סמוך, סיפרה כי "כשראינו כבאים עם בלוני חמצן הבנו שמשהו קשה התחולל כאן". בעלה הוסיף כי לא היה להם קשר עם המנוחה מלבד קריאות "שלום". שכנה אחרת סיפרה כי הייתה לה היכרות מועטה איתה. "פה ושם הייתה רואה אותה מאכילה את חתולי החצר. היא סיפרה לי שעסקה בעיצוב אופנה ועבדה מהבית, מכרה את העבודות שלה דרך האינטרנט".

כבאים נמצאים עדיין בזירת השריפה, ועשן עדיין עולה מהדירה. גופתה של המנוחה טופלה על ידי אנשי זק"א, עטופה ומונחת בחצר ולאחר שקיבלו אישור השוטרים לפינויה הם הוציאו אותה אל האמבולנס שהעביר אותה למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר. אנשי המחלקה לזיהוי פלילי של מחוז חוף סיימו כעת את עבודתם בזירה.

אתמול חולצו שישה לכודים משריפה שפרצה בבניין ברחוב מוהליבר 16 בפתח תקווה. מוקדם יותר נפגעו שני תלמידים בני 17 באורח קל משאיפת עשן בשריפה שפרצה באוטובוס הסעות של בית ספר אזורי ליד נאעורה הסמוכה לעפולה. הם פונו לבית החולים העמק. מהמשטרה נמסר כי השריפה נגרמה כתוצאה מכשל טכני ואין חשד לפלילים.

(עדכון ראשון: 09:52)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שריפה קטלנית בחיפה- אישה כבת 50 נהרגה בשריפה שפרצה בדירה ברחוב רענן בעיר. אתר רשמי
זירת השריפה בחיפה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully