וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצליפה במגבת וחנקה: עובדת זרה נאשמת בהתעללות בקשישה בת 84

28.1.2018 / 12:48

מטפלת סיעודית מסרי לנקה נאשמת בכך שהצליפה בקשישה שבה טיפלה בקריית אתא וחנקה אותה. בנה של הקשישה הבחין בסימני חבלות על ידה והתקין מצלמות על מנת לחשוף את המעשים

תחנת משטרה. ראובן קסטרו
העובדת נעצרה לפני כשבוע והיא מכחישה את המיוחס לה. תחנת משטרה/ראובן קסטרו

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לבית משפט השלום בחיפה נגד מאנטל קאנטי אסלפאגה, עובדת זרה בת 56 מסרי לנקה, בגין התעללות בקשישה חסרת ישע, בת 84, שבה טיפלה בדירתה קריית אתא. על פי כתב האישום, העובדת הצליפה בקשישה באכזריות באמצעות מגבת מטבח וחנקה אותה, תוך שהיא התקשתה לנשום ופרצה בבכי. אסלפאגה מכחישה את המיוחס לה.

בנה של הקשישה התקין מצלמות בדירתה של אמו, הסובלת מתסמונות זקנה פיזיות וקוגניטיביות רבות, לאחר שהבחין בחבלות על גב ידה. על פי כתב האישום, העובדת תפסה בכוח את ידה של הקשישה תוך שהיא מנסה להרחיק אותה ממנה, ובידה השנייה תפסה בצווארה בחוזקה וחנקה אותה. בתגובה, הקשישה החלטה לבכות ובשלב זה הנאשמת ניגשה לכבות את האור בסלון הבית ולהחשיך את המקום. לאחר מכן חזרה והצליפה בה מספר פעמים באמצעות מגבת מטבח שהחזיקה.

העובדת נעצרה לפני כשבוע בעקבות תלונה שהוגשה נגדה במשטרה והיא מוחזקת במעצר מאז. עורכת דינה של אסלפאגה מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד רגינה קוזניץ, מסרה כי "מדובר במי שעובדת בארץ שמונה שנים ומעולם לא הייתה נגדה תלונה". היום, במקביל להגשת כתב האישום, התובעת עו"ד שני בן גיגי מפרקליטות מחוז חיפה, דרשה להאריך את מעצרה עד תום ההליכים נגדה.

עוד בוואלה! NEWS:
נעצרו שלושה חשודים במעורבות ברצח תושב נתניה במהלך שוד בדירתו
ביטן ביקש מחוקרי להב 433 להתעמת עם הנחקרים שהעידו נגדו
נתניהו לשרי הליכוד: נעלה ההצעה להסדרת חוות גלעד בשבוע הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully