וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בנתניה: פורצים הכו למוות בן 70 שנאבק בהם; בתו נפצעה בינוני

28.1.2018 / 0:25

האישה, כבת 50, סיפרה לשוטרים כי נכנסה לדירה ברחוב נחום בעיר ונקלעה למאבק עם התוקפים - שנמלטו מהמקום. היא פונתה לבית החולים לניאדו בעיר עם חבלות בפלג גופה העליון. בדירה נמצאו סימנים המעידים על מאבק ממושך

באדיבות חדשות עשר

גופת גבר כבן 70 אותרה אתמול (שבת) בדירה ברחוב נחום בנתניה, לאחר שהתקבלה במשטרה קריאה על צעקות לעזרה מהמקום. בתו בת ה-50 נפצעה באורח קל עד בינוני עם חבלות בפלג גופה העליון ופונתה לבית החולים לניאדו שבעיר על ידי צוות מד"א.

במשטרת מרחב שרון חוקרים את נסיבות הרצח, וכן את גרסתה של הבת שסיפרה כי אלמונים תקפן את אביה ואותה. ככל הנראה מדובר בכמה בשודדים, ובדירה נמצאו סימנים שמעידים על מאבק ממושך בין האב לבין התוקפים.

"כשהגענו למקום, ראינו באחד החדרים גבר כבן 70 שוכב מחוסר הכרה עם סימני אלימות על גופו, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום", סיפרו חובשי מד"א שוהם סבו וירדן דהרי. "אישה כבת 50 שהייתה בסמוך לדירה התהלכה בהכרה מלאה כשהיא סובלת מחבלות בפלג גופה העליון, הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קל עד בינוני".

ביום חמישי נורה למוות גבר כבן 40 בטירה שבמשולש.
חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למרפאה מקומית בעיר, שם מצאו את הגבר, תושב המקום, כשהוא במצב אנוש. הצוות הרפואי העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים מאיר שבכפר סבא, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

(עדכון ראשון: 21:25)

הבניין בו נרצח בן ה- 70 בנתניה 27 בינואר 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח בנתניה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, -
הבניין בו נרצח בן ה- 70 בנתניה 27 בינואר 2018. -, מערכת וואלה! NEWS
זירת הרצח בנתניה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, -
  • עוד באותו נושא:
  • נתניה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully