וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזג אוויר סוער ברחבי הארץ, גידי גוב נגד ישראל ביתנו: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

25.1.2018 / 8:00

הצפות ברחבי הארץ, נתניהו ייפגש עם טראמפ בדאבוס, אחמד טיבי על החרמת ביקור פנס, שני קופים שובטו- האם ישובטו גם בני אדם? וגידי גוב נגד ישראל ביתנו

צילום:רוני כנפו, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

מזג האוויר המאד סוער הביא היום להצפות בכל רחבי הארץ ועומסי תנועה בכבישים. דנה ירקצי מדווחת מת"א ויואב איתיאל מדווח מחיפה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש בעוד שעות ספורות עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, זה יקרה בוועידת הכלכלית בדאבוס. שליחת וואלה! NEWS לדאבוס, טל שלו, עם הדיווח.

ח"כ אחמד טיבי מספר בראיון ליעקב אילון בתוכנית וואלה Talkעל השבוע הסוער של הרשימה המשותפת סביב ביקורו של סגן הנשיא האמריקני מייק פנס בישראל.

רגע לפני שיצא הנשיא טראמפ לדאבוס הוא אמר לכתבים שהוא מוכן להעיד בשבועה על הקשרים עם רוסיה.
עמרי נחמיאס הכתב בוושינגטון,על השיחה המעניינת.

פרשה שמסעירה את אמריקה: בית המשפט במישיגן גזר אתמול 175 שנות מאסר על רופא נבחרת ההתעמלות שהורשע בהתעללות ביותר ממאה וחמישים מתעמלות ואי אפשר שלא להעריץ את השופטת שנתנה לקורבנות קול. הכתבה של סיגל סיריוס

לראשונה מדענים סיניים הצליחו לשבט קופי מקוק
מה שכמובן מעלה את השאלה מתי אפשר יהיה לשכפל בנאדם?
פרופסור ערן משורר מהמחלקה לגנטיקה, ומרכז אדמונד ולילי ספרא למדעי המוח, האוניברסיטה העברית התראיין בנושא.

שוב סערה תרבותית: הפעם גידי גוב עם אמירה על "ישראל ביתנו". שגיא בן נון, כתב וואלה תרבות על ההתבטאות, על ראיון עם גיא ויהל ובדיקת השכר של שופטי תוכניות הריאליטי המוסיקליות.

היום תעלה כרגיל במגזין סופש, באתר ובפייסבוק תכנית חדשות החוץ וואלה גלובל עם אורן נהרי,שמסכמת כמעט את כל אירועי השבוע.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully