וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני נפתלי על המחלוקת עם אלדד יניב: לא מעוניין לצרף מפלגות להפגנות

24.1.2018 / 5:00

לאחר שמתח ביקורת על שותפו למחאה שהדגיש בריאיון בטלוויזיה את הקשר שלו למפלגת העבודה קרא אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה לקיים הפגנה משותפת בפתח תקווה. "המחאה גדולה ממני ומאלדד"

אתר רשמי

מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה ואחד מיוזמי המחאה נגד "שומרי הסף והשחיתות השלטונית", כהגדרתו, התנער לאחרונה משותפו למאבק אלדד יניב. לאחר שהאחרון התראיין בסוף השבוע בתכנית הטלוויזיה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' שבמהלכו הזכיר כמה פעמים את היותו חבר במפלגת העבודה. אמש (שלישי) העלה נפתלי פוסט לעמוד הפייסבוק שלו שבו הבהיר כי אינו מעוניין "להכניס זהות מפלגתית להפגנות" והוסיף כי על אף חילוקי הדעות עם יניב בעקבות הראיון "המחאה גדולה ממני ומאלדד".

נפתלי כתב כי הזמין את יניב, שבשבועות האחרונים מוביל את הפגנות המחאה בתל אביב, להצטרף אליו בהפגנה בפתח תקווה, בשכונת מגוריו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. אולם, לטענתו יניב סירב להצעה. "לצערי, אלדד לא מוכן לבוא להפגנה בפתח תקווה ולאחד כוחות למען המחאה", כתב נפתלי. "אני קורא לאנשים שמתחברים למאבק הנקי מפוליטיקה לבוא ולהתמיד, להמשיך ולהגיע להפגנות שלנו שאינן משוייכות לשום מפלגה. חשוב לי שאנשים ימשיכו, יאמינו וישמרו על התקווה שיש אפשרות לשנות את המציאות ואת השיטה".

בשיחה עם וואלה! NEWS ניסו פעילים במחאה נגד השחיתות להוריד את הלהבות, בעקבות הביקורת שמתח נפתלי על התנהלותו של יניב. לדברי הפעילים, "העובדה שאלדד יניב מסרב להתייחס לביקורת של נפתלי, מעידה שתהיה סולחה. לא נתפלא אם יניב ונפתלי יעמדו יחד על בימת ההפגנה בשבת".

מתוך חשבון הפייסבוק של מני נפתלי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully