וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי בתיכון בארה"ב: בן 15 פתח באש - שניים נהרגו ועוד 13 נפצעו

24.1.2018 / 8:20

תלמיד בתיכון בעיירה קטנה בקנטאקי ירה באקדחו לעבר תלמידים אחרים, בטרם נעצר בזירה. המניע שלו לא ברור אך זהו מקרה נוסף של ירי המוני במוסדות חינוך בארה"ב. המושל התחנן בפני התקשורת לגלות רגישות כלפי הקורבנות

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

נער בן 15 הרג היום (שלישי) שניים מחבריו ללימודים באקדחו ופצע עוד 13 במסע ירי בתיכון במדינת קנטקי, ארצות הברית - כך הודיעו מושל המדינה והמשטרה. הנער נעצר והרשויות מסרו כי המניע שלו לא ברור. זהותו לא פורסמה עדיין.

הירי החל בבוקר, בשעה 8:00 לפי שעון מקומי, בתיכון מרשל קאונטי בעיירה הקטנה בנטון. לא ידוע אם הרוצח, שהואשם בשורת סעיפי רצח וניסיון רצח, הכיר את הקורבנות - נערה בת 15, שמתה במקום, ונער בן 15, שמת בבית החולים.

"אין תשובה טובה לכך", אמר לכתבים מושל קנטאקי, מאט בווין, בתשובה לשאלה מה הניע את הנער. "יש אלף תיאוריות שאנחנו לא הולכים להיכנס אליהן". כשקולו ניחר מהתרגשות, פנה המושל לכתבים וביקש מהם להתייחס ברגישות למשפחות הקורבנות.

עוד ידיעות מהעולם
"התובע המיוחד מולר שוקל לתשאל את טראמפ על מעורבות רוסיה"

סטודנטים מתפללים בזירת הירי בבית הספר התיכון של בנטון, קנטקי 24 בינאור 2018. רויטרס
כ-1,150 לומדים במקום. תלמידים בוכים לאחר הרצח/רויטרס

הרצח בתיכון, שבו לומדים כ-1,150 תלמידים, היה האחרון בשורת מסעות ירי שאירעו בשנים האחרונות בתיכונים ובקולג'ים. ברקע זאת, עברו תלמידי תיכון מרשל קאונטי אימונים להתמודדות עם תקריות כאלו.

מהבית הלבן נמסר כי הנשיא דונלד טראמפ עודכן בפרטי מסע הירי וכי "לבו ומחשבתו עם משפחות ההרוגים".

ההורגים היו ביילי הופ בת ה-15 ופטרסון קופ, בן אותו הגיל. לפי המשטרה, חמישה מהפצועים במצב אנוש, אך גורמים בבית החולים אמרו כי הם סבורים שכולם ישרדו את התקרית.

"ראיתי את הבחור הזה מהצד שולף אקדח. לא ידעתי מה קורה ואז הוא התחיל לירות לעבר כולנו", אמר ברייסון קונקרייט, אחד מתלמידי התיכון, לרשת WKRN.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ההרוגה וחברה שלה הפצוע בזירת הירי בתיכון בנטון, קנטקי. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
מתה במקום. ביילי הופ ובן זוגה/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully