וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת יהונתן גפן וקרבות בית"ר: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

23.1.2018 / 4:00

LIVE

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס ערך בכותל,ביקור פרטי אבל סמלי. זה קורה לפני זמן קצר אחרי ביקור ויד ושם ופגישה עם הנשיא ראובן ריבלין.
הכתב אמרי סדן מדווח מרחבת הכותל. אור רביד מדווח מפגישת פנס וריבלין .

רה"מ בנימין נתניהו נפרד מהחיבוק החם של סגן הנשיא האמריקני ויוצא לקור האירופאי בדאבוס שבשוייץ. הכתבת המדינית טל שלו, מדווחת משדה התעופה.

המשטרה ממליצה להעמיד לדין בעלי תפקידים במפלגת בל"ד, ובהם חברי הכנסת חנין זועבי וג'אמל זחאלקה. במוקד החקירה: דיווחי המפלגה על כספי תרומות בבחירות 2013 והוצאותיה בבחירות 2015.
אבי אשכנזי הכתב לענייני משטרה, מוסיף פרטים.


פרשת ילדי תימן: הפרקליטות אישרה לפתוח שבעה עשר קברים - כדי לבצע בדיקות גנטיות. עורכת הדין רחל דותן שמייצגת את המשפחות על מה שהן מקוות להשיג.

יהונתן גפן עשה ההשוואה בין הפלסטינית עהד תמימי לז'אן דארק ואנה פרנק, ובתגובה שר הבטחון ליברמן הודיע שהוא אוסר על השמעתו בגלי צה"ל.
אבי בניהו, שהיה מפקד גלי צה"ל וגם דוברם של שרי בטחון וגם עיתונאי וכתב צבאי, התראיין בנושא.

החיסול הישראלי בתאילנד מכה גלים ולא מוסיף כבוד לישראל.
בכלי התקשורת שם פורסם לא רק הרצח עצמו אלא גם המעצר של שני החשודים שינסו לברוח מהמדינה.אבי אשכנזי ממשיך לעדכן.

השעמום והרשתות החברתיות מובילים את הנוער בארה"ב לטרנד מטורף של בליעת קפסולות כביסה.הכתבת בניו יורק דניאל זירי על "אתגר הטייד" והדרך בה מתמודדת איתו החברה.

בית"ר ירושלים ניצחה והפסידה בעת ובעונה אחת. אופיר סער, כתב וואלה! ספורט על הקבוצה שניצחה על המגרש אבל אולי הפסידה בטריבונה.

מי המלונות הטובות במזרח התיכון? Trip Advisor מפרסם את הרשימה. זיו ריינשטיין עורך וואלה תיירות עם הבולטים.

שנה למותו של הזמר מאיר בנאי, והבנאים הופיעו אתמול בערב מרגש במיוחד בהיכל התרבות בתל אביב.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully