וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכודת תיירים בוונציה: חויבו ב-1,100 אירו - על ארבעה סטייקים

ראש העיר ומפקד המשטרה בעיר שבצפון-מזרח איטליה התחייבו לפעול אחרי שקבוצת תיירים יפנים התלוננו על מחיר מופקע שגבתה ממנה מסעדה. ארגון של תושבים מקומיים: הסיבה - המסעדות בבעלות זרים

כיכר סן מרקו ונציה. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
כיכר סן מרקו בוונציה/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

מפקד המשטרה וראש העיר בוונציה הבטיחו לפעול אחרי שארבעה תיירים יפנים חויבו במסעדה עם חשבון של 1,100 אירו, אחרי שאכלו ארבעה סטייקים ופלטת דגים צלויים, כשהם שותים מים בלבד. לפי דיווח של סוכנות הידיעות האיטלקית, שלוש נשים אחרות מאותה קבוצה חשדו בכך שהמסעדה הסמוכה לכיכר סנט מרקו מנסה לגבות מהן מחיר מופרז, אך בסופו של דבר שילמו 350 אירו על שלוש מנות של פסטת מאכלי ים.

"אנחנו נבדוק באופן יסודי את המקרה הזה במים הקרובים, ונבטיח שהתלונה הייתה מוצדקת", כתב ראש עיריית ונציה, לואיג'י ברוגנרו, בחשבון הטוויטר שלו. "אם הדבר המביש הזה יימשך, נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי להעניש את האחראים לכך. אנחנו תמיד פועלים למען הצדק".

לא ברור מדוע התיירים לא סירבו לשלם על החשבון, אך הם הגישו תלונה לפני שעזבו את העיר שבצפון-מזרח איטליה ושבו לבולוניה, שם הם סיירו כחלק מטיול לימודי.

דובר מטעם המסעדה, שלפי התקשורת המקומית נמצאת בבעלות משקיעים סינים ומנוהל על ידי אזרח מצרי, אמר לכתבים כי הוא "לא זוכר שום בעיות עם לקוחות יפנים".

סטאדיו פיירלואיג'י פנזו של קבוצת ונציה. Dino Panato, GettyImages
סטאדיו פיירלואיג'י פנזו של קבוצת ונציה/GettyImages, Dino Panato

ארגון "25 באפריל" המקומי אמר כי המקרה הוא עדות נוספת לסכנת הניצול שבפני ניצבים תיירים המגיעים לעיר המוכרת בתעלותיה. "אנחנו מגנים על התושבים המקומיים, וכל מי שמסכן את שמה הטוב של ונציה עלול לפגוע בכל תושבי ונציה", נמסר מהארגון. דובר הארגון, מרקו גספרינטי, אמר כי באזור הסמוך לכיכר סנט מרקו במרכז העיר העתיקה, רק 1% מהמסעדות שייכות למקומיים ומופעלות על ידיהם.

לקראת תחילתו של פסטיבל ונציה השנתי, הארגון מתכנן לפרסם בעמוד הפייסבוק שלו "מדריך למבקרים" בעיר, עם פרטים על המצבים שמהם כדאי להתחמק. ארגונים אחרים מתכננים להציג חותמת מיוחדת לעסקים המנוהלים בידי מקומיים.

בנובמבר, משפחה בריטית בת שלוש נפשות חויבה ב-526 אירו על ארוחת צהריים, שכללה דג על הגריל בעלות של 297 אירו - ברחוב תיירותי בעיר, ברחוב שבין כיכר סנט מרק לבין כיכר סנטה מריה פורמוסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully