וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "טראמפ חיקה את המבטא של ראש ממשלת הודו כשציטט את דבריו"

בוושינגטון פוסט דווח כי נשיא ארה"ב ניסה לחקות את המבטא ההינדי של מודי, במהלך דיונים על המלחמה באפגניסטן ועל האפשרות לשלוח כוחות נוספים. הדיווח מגיע אחרי שערוריית מדינות "חורי התחת"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חיקה את מבטאו של ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, כשציטט דברים שאמר לו על מעורבות ארצות הברית באפגניסטן - כך דיווח אתמול (שני) הוושינגטון פוסט. הדברים נאמרו ביחס לאפשרות שארצות הברית תשלח כוחות נוספים לאפגניסטן במטרה לסייע לממשלה המקומית מול ארגוני הטרור.

לפי הדיווח, טראמפ חיקה את המבטא של מודי, שמדבר ומבין אנגלית ואף מעדיף לשוחח בשפת אמו הינדי, וטען שהאחרון אמר לו: "שום מדינה לא נתנה מעולם כל כך הרבה עבור תמורה כל כך קטנה". הנשיא אמר שדבריו של ראש ממשלת הודו הן הוכחה לכך שהעולם סבור כי ארצות הברית מנוצלת באפגנניסטן.

בבית הלבן ובמחלקת המדינה לא הגיבו לדיווח, וכך גם גורמים הודיים רשמיים.

עוד ידיעות בנושא
דיווח: טראמפ כינה את האיטי ומדינות אפריקה "חורי תחת"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וראש ממשלת הודו  נרנדרה מודי מפגינים חיבה לפני ההצהרה לתקשורת בבית הלבן. רויטרס
נפגשו כמה פעמים בשנה החולפת. טראמפ ומודי/רויטרס

היחסים בין טראמפ למודי נחשבים לקרובים, והשניים נפגשו כמה פעמים בשנה החולפת. בהודו מעריכים את עמדתה התקיפה של ארצות הברית נגד פקיסטן, שכנתם ואויבתם המרה. השניים עשויים להיפגש בפורום הכלכלי בדאבוס, שייפתח השבוע.

הדיווח על החיקוי בעל הניחוח הגזעני מגיע ברקע הסערה סביב התבטאויותיו לכאורה של טראמפ ביחס למהגרים מאפריקה וממדינות אחרות, שאותן כינה "חורי תחת". טראמפ הכחיש זאת, אך חברי קונגרס שנכחו בשיחות הללו הדגישו כי הוא אכן השמיע את הדברים הללו, שגרמו לזעם בקרב מדינות רבות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully