וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב חולון הורשע בגרימת תאונה קטלנית - ונתפס נוהג בזמן שלילה

23.1.2018 / 0:55

תושב חולון הורשע שגרם למותו של אדם ופצע שלושה קשה כשחצה צומת באור אדום ב-2014. הוא נשלח למאסר של שנה וחצי ורישיונו נשלל ל-14 שנה, אולם לאחרונה נעצר בזמן שנהג והוגש נגדו כתב אישום

הרוגה ופצוע קשה בתאונה בכביש 4, ליד גן יבנה, 24 במרץ 2017. חטיבת דובר המשטרה
"לא ניתן לתת בו כל אמון"/חטיבת דובר המשטרה

תושב חולון שרישיונו נשלל למשך 14 שנה נעצר שבוע שעבר (שבת) בעת שנהג ברכב. רישיונו של יוסי מדר נשלל בעקבות תאונה קטלנית שלה גרם בשנת 2014 כשחצה צומת באור אדום. בתאונה נהרג אדם אחד ועוד שלושה נפצעו באורח קשה. הוא הורשע בגרימת התאונה ובעבירות פליליות נוספות, רישיונו נשלל והוא נשלח למאסר של שנה וחצי.

בתקופה האחרונה הצטברו חומרי חקירה ביחידה המרכזית של אגף התנועה נגד מדר, ולפיהם לאחר שהשתחרר מהמאסר הוא שב לנהוג למרות שלילת רישיונו. בלשי היחידה ערכו פעילות סמויה שבמהלכה נצפה החשוד נוהג ברכב כשאישה נמצאת לצדו. שלשום, לאחר נסיעה ממושכת ברכב עצרו הבלשים את הנהג והוא נלקח לחקירה.

בסוף החקירה הוגש נגד מדר כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. שופט בית משפט השלום בתל אביב טל אוסלפד קבע בדיון שנערך שלשום כי הנאשם הוא עבריין מועד ש"לא ניתן לתת בו כל אמון". השופט קיבל את הבקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים נגדו ורכבו נגרר והושבת למשך 30 ימים.

עוד בוואלה! NEWS
פנס בכנסת: "השגרירות תיפתח בירושלים עד סוף 2019"
מהדקירות בתאילנד - לגל חיסולים בשרון: תרחיש האימים של המשטרה
לוחמי הימ"מ שנפצעו בג'נין שוחררו מביה"ח: "קרה לנו נס גדול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully