וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת צעירה נמצאה בדירה בתל אביב; גבר ששהה עמה נעצר

21.1.2018 / 14:21

לטענת בעל הדירה ברחוב מל"ן בעיר שם נמצאה הגופה הוא אסף את הצעירה מהתחנה המרכזית הישנה על מנת להעביר עמה את הלילה. בחקירתו הוסיף כי היא שתתה מבקבוק משקה ואיבדה את ההכרה, אך הוא חשב שנרדמה ומשלא התעוררה התקשר למד"א

חשד לרצח בת"א" גופת אישה בת 26 נמצאה בדירה ברחוב מל"ן בעיר./צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

גופת צעירה בת 27 נמצאה היום (ראשון) בדירה ברחוב מל"ן בתל אביב. מהמשטרה נמסר כי נבדק חשד כי מדובר ברצח. בעל הדירה נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה. בחקירתו סיפר כי אסף את הצעירה אתמול בלילה מהתחנה המרכזית הישנה. לטענתו מדובר בפרוצה והם היו אמורים לבלות במהלך הערב ובלילה.

בחקירתו במשטרה טען בעל הדירה כי הצעירה שתתה מבקבוק משקה ובשלב מסוים היא נרדמה וככל הנראה איבדה את ההכרה. לדבריו, הוא סבר כי היא נרדמה מעייפות בסמוך לשעה 12 בצהריים וכשלא הגיבה הוא הזעיק ניידת לטיפול נמרץ של מד"א. אולם, כשהגיע הצוות הרפואי לדירה הייתה הצעירה ללא רוח חיים והם נאלצו לקבוע את מותה במקום. המשטרה מוסיפה לחקור את נסיבות התקרית ולאסוף ממצאים מהדירה, בהם בקבוק המשקה.

זירת מציאת גופת הצעירה בדירה בתל אביב, 21 בינואר 2018. אבי כהן
הדירה ברחוב מל"ן, היום/אבי כהן

בשבוע שעבר נדקר למוות איתי מור, אב לארבעה בן 45, ברחוב אשכול באשדוד. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ראשוני בזירה, ומותו נקבע בבית החולים אסותא שבעיר. חוקרי המשטרה שהגיעו למקום בדקו את נסיבות המקרה תוך איסוף עדויות וממצאים, וכעבור זמן עצרו את שכנו של הנדקר בחשד למעשה. מור עבד בנמל אשדוד, ואמר לבנו שהוא יוצא לזרוק את האשפה לפח הבניין המשותף. כעבור כמה דקות אשתו שמעה צעקות ומצאה אותו מוטל על מדרגות הבניין דקור ובמצב אנוש. הרקע לרצח הוא ככל הנראה סכסוך בין שכנים. על פי עדי ראייה, הגבר נרצח מחוץ לביתו כשיצא לזרוק אשפה לפח המשותף בבניין. לא ידוע אם קדם ויכוח לרצח שאירע, והחשוד נשלח לבדיקה פסיכיאטרית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
זירת מציאת גופת הצעירה בדירה בתל אביב, 21 בינואר 2018. אבי כהן
צוותי רפואה בזירת התקרית, היום/אבי כהן
זירת מציאת גופת הצעירה בדירה בתל אביב, 21 בינואר 2018. אבי כהן
זירת התקרית, היום/אבי כהן
  • עוד באותו נושא:
  • חשד לרצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully