וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בתיק 2000 וחיסול המחבל מחוות גלעד: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

18.1.2018 / 8:00

שר הבטחון על הפעולה לחיסול המחבלים שרצחו את הרב רזיאל שבח, ח"כ איתן כבל נחקר בפרשת תיק 2000, שגריר ישראל בגרמניה על פעילות בנו דובר "שוברים שתיקה", הסופר יהושע סובול על הקריאה לא לגרש מבקשי מקלט ואסף גרניט לקראת פרסום מדריך מישלן.

צילום: ערן גילווארג, שלומי גבאי, יותם רונן, רויטרס עריכת וידאו:אביב אירגז

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

שני לוחמי ימ"מ נפצעו בפעילות מבצעית בג'נין, פלסטיני שחשוד במעורבות ברצח רזיאל שבח בחוות גלעד נהרג. אבי אשכנזי הכתב לענייני משטרה מדווח ממחסום ג'למה סמוך לג'נין.הכתב בחיפה יואב איתיאל מדווח על מצבו של אחד הפצועים קשה והפרשן לענייני ערבים אבי יששכרוף על זהות ההרוג הפלסטיני.

שר הבטחון אביגדור ליברמן התראיין על הפעילות לתפיסת רוצחיו של שבח ועל קריאות רבנים נגד שירות משותף של גברים ונשים בצה"ל.

התפתחויות בפרשת 2000 – החשד לשוחד של ראש הממשלה נתניהו והמו"ל של ידיעות אחרונות ארנון מוזס. ח"כ איתן כבל ממפלגת העבודה נחקר באזהרה. כבל קידם בזמנו חוק נגד העיתון "ישראל היום" והיו טענות שעשה זאת בשליחות מוזס. הכתב לענייני משטרה אבי אשכנזי הוסיף פרטים.

מכת תאונות הדרכים: שלושה הרוגים ביממה אחת: הבוקר נהרג ילד בן שש מפגיעת אוטובוס בבית שמש, לפני שעה קלה הובא למנוחות ליאל אלמקיס שנהרג בדרום מפגיעת גמל. ובצפון, בכביש 767, נהרגה אתמול עלמה לרנר אמא לשלושה. מזירת התאונה בצפון מדווח אלי אשכנזי,על תושבי האזור שזועמים על טיפול הרשויות בכביש דמים.


שגריר ישראל בגרמניה ג'רמי יששכרוף מגיב לראשונה בתוכנית וואלה TALK על פעילות בנו; דובר "שוברים שתיקה", דין יששכרוף שסיפר שהיכה פלסטיני בזמן שרותו הצבאי. הוא נחקר אבל הפרקליטות סגרה את התיק, אחר כך התברר שהפרקליטות חקרה את הפלסטיני הלא נכון והחקירה חודשה.

בחודש הקרוב יתפרסם מדריך מישלן והשפים בעולם ובישראל כוססים ציפורנים לדעת מי מהם יקבל כוכב מישלן. השף אסף גרניט, מספר בתוכנית הביצה עם אדם סרור מתי הוא איבד את זה תחת החום והלחץ במטבח שלו. הראיון המלא במגזין הסופ"ש ובוואלה סלבס.

בכירי הסופרים והמשוררים בישראל יוצאים בקריאה לממשלת ישראל להפסיק את גירוש האזרחים הזרים. הסופר והמחזאי יהושע סובול, שחתום גם הוא על הקריאה הסביר מדוע נשלחה עכשיו.

הסערה שוב בדרך אלינו. החזאי טל שמאי עם העדכונים לסופ"ש.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully