וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבש את כל הבגדים שלו כדי לא לשלם על מטען עודף בשדה התעופה

21.1.2018 / 1:23

ריאן קרני וויליאמס הבריטי התבשר בשדה תעופה באיסלנד כי יצטרך לשלם על המטען שלו. כמחאה, החליט להוציא את כל הבגדים שיש לו וללבוש אותם, מה שגרם לו לפספס לא אחת, אלא שתי טיסות

צילום מסך

מכירים את זה שאתם רוצים לעלות למטוס, אבל מתבשרים בשדה התעופה שתצטרכו לשלם יותר כסף מכפי שחשבתם, בגלל מטען עודף? זה פחות או יותר מה שקרה לריאן קרני וויליאמס הבריטי, אך לו היה פיתרון יצירתי מאוד למצב.

קרני וויליאמס החליט להוציא את כל הבגדים שיש לו מהמזוודה, וללבוש אותם. מדובר, אם תהיתם, בעשר חולצות ושמונה זוגות מכנסיים. אלא שזה לא נגמר יפה. אנשי הדלפק של בריטיש איירווייז בשדה התעופה באיסלנד, ממנו אמור היה להמריא בחזרה לאנגליה, לא הסכימו לאפשר לו לקבל את כרטיס העליה למטוס, עד אשר ישלם על המטען העודף.

עוד בנושא:

"מה הבעיה?" הורי הילד שהופיע בפרסומת הגזענית של H&M מגיבים לראשונה
טבעונית בהודעה זועמת לאוכלת בשר שאוהבת טופו: "את גונבת לנו את האוכל"

"האם אנחנו צריכים לקרוא למשטרה?" קורא אליו אחד מאנשי האבטחה, וקרני וויליאמס משיב: "כן, אם צריך. לא עשיתי שום דבר לא בסדר".

לטענת בריטיש איירווייז, הנוסע התנהג בגסות רוח כה גדולה עד שהיו צריכים לסרב לו לעלות למטוס, וכשלא הסכים להתפנות מדלפק הקבלה, גם נאלצו לקרוא לאבטחה.

מספר דקות לאחר מכן, קרני וויליאמס צייץ שהוא במעצר, ושריססו עליו גז מדמיע על מנת להרגיע אותו. לטענתו, לאחר ששוחרר, שב למחרת לשדה התעופה, הפעם לטיסה של איזי ג'ט - ושוב לא קיבל רשות לעלות למטוס, ככל הנראה בגלל התקרית הראשונה. בסופו של דבר טס עם חברה נורבגית, ודרש משתי החברות הבריטיות שיחזירו לו את כספו.

עוד באותו נושא

חברת תעופה: לא הצלחתם להתגבר על פחד הטיסה? קבלו כרטיס חינם

לכתבה המלאה

וזה מה שקרה בטיסה השנייה:

  • עוד באותו נושא:
  • שדה תעופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully