וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה בבית הכלא: אסיר כרת לעצמו את איבר המין וכמעט דימם למוות

19.1.2018 / 13:14

התקרית הנוראית אירעה בבית כלא המפורסם בשם 'אחוזת המפלצות'. האסיר, בשנות ה-30 לחייו, שהה שבועות בבית החולים לאחר שפצע את עצמו בצורה נוראית תחת השפעה סם לא חוקי, בשם ספייס

Facebook

בווידאו: ככה זה נראה כשאישה נתפסת על חם מנסה להבריח לכלא 12 אקדחים

אסיר באחד מבתי הכלא המפורסמים ביותר בבריטניה כרת לעמו את איבר המין עם סכין כמעט דימם למוות, בזמן שהיה תחת השפעה סם הלא חוקי בשם ספייס. האסיר, בשנות ה-30 לחייו, נאלץ לשהות שבועות בבית חולים ולעבור ניתוח, והתקרית הנוראית התגלתה כאשר אחד השופטים במדינה הזהיר מפני השימוש בסם המסוכן.

גורם בבית הכלא, שנודע בשם 'אחוזת המפלצות', סיפר כי אסירים רבים פוצעים את עצמם תחת השפעת ספייס, וכי כמה מהם נשכו לעצמן את הלשון והשחיתו לעצמם את הפנים. לדבריו, מספר סוהרים נשלחו הביתה לאחר ששאפו בטעות את הסם, שהופך אנשים ל"זומבים".

עוד בנושא

איבדה את עבודתה, בן זוגה ואלפי דולרים - בגלל התמכרות לקנדי קראש
מומחים ממליצים על "אתגר 30 ימי סקס" לשדרוג חיי המין שלכם

אילוסטרציה תא מעצר בית כלא. ShutterStock
הסם 'ספייס' הוצא מהחוק אך מהווה בעיה קשה בבתי הסוהר בבריטניה/ShutterStock

הסם, שאמור לחקות את השפעת הקנאביס, הוצא מהחוק בבריטניה ב-2016, אך עדיין מהווה בעיה בבתי הכלא במדינה. על פי הסטטיסטיקות, כמה שני שליש מהסמים שנתפסים בבתי הסוהר הם ספייס, שזול יותר לרכוש אותו מאשר טבק בבתי הכלא בהם אסור לעשן. בין יוני 2013 לספטמבר 2016, מתו בבית הכלא 79 אסירים שנחשדו כי השתמשו בספייס או בסמים דומים.

בית הכלא המדובר מאכלס כמה מהפושעים המסוכנים ביותר בבריטניה, כולל צ'ארלס ברונסון, האסיר המפורסם ביותר במדינה, והרוצח הסדרתי רוברט מדוסלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully