וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני משפחה וחברים: אישה התחתנה עם רוח רפאים בן 300 שנה

21.1.2018 / 1:09

אמנדה טיג בת ה-45 מאסה במערכות יחסים עם בני אדם חיים, והתחייבה לג'ק, שודד ים שהוצא להורג במאה ה-18. לדבריה, הם מנהלים חיי נישואים בריאים, וגם יחסי המין שלהם רגילים לחלוטין

ITV

בווידאו: אישה טוענת שקיימה יחסי מין עם 15 רוחות רפאים

אם נמאס לכם לחפש את השותף המושלם לחיים ואתם לא יכולים לשאת יותר מערכות יחסים כושלות ושברונות לב, אולי היתרון של אמנדה טיג יתאים גם לכם. אמנדה, בת 45 מאירלנד, מאסה בבני האדם - והתחתנה עם רוח רפאים בת 300 שנה בשם ג'ק, ולדבריה הם מנהלים חיי נישואים רגילים לחלוטין.

אמנדה, שהייתה נשואה בעבר לגבר חי, ואף נולדו להם חמישה ילדים, טוענת שאף פעם לא הצליחה לתקשר עם אף אחד כמו שהיא מסוגלת עם ג'ק. היא אמנם לא ראתה אותו לעולם, אך לטענתה הוא סיפר לה שהיה שודד ים ושהוצא להורג בשל פשעיו במאה ה-18. לדבריה, בהתחלה הם היו רק חברים, אך בהמשך היא פיתחה "רגשות אהבה עזים" כלפיו.

"התקרבנו מאוד", סיפרה, "ככל שלמדתי עליו יותר, ככה חיבבתי אותו יותר. יום אחד הוא אמר לי 'אנחנו יכולים להיות ביחד', אבל אף פעם לא שמעתי על יחסים אינטימיים בין רוח לבן אדם לפני כן. חקרתי קצת בנושא וגיליתי שזה אמיתי, ושיש הרבה אנשים שמנהלים מערכות יחסים עם רוחות, אבל שרובם לא אוהבים לדבר על זה".

עוד בנושא

אלה אתרי הנופש למי שאוהב להסתובב ערום במזג האוויר החורפי
מומחים ממליצים על "אתגר 30 ימי סקס" לשדרוג חיי המין שלכם

אישה התחתנה עם רוח רפאים. צילום מסך
יום החתונה המאושר של אמנדה וג'ק/צילום מסך

אמנדה טוענת כי המשפחה שלה תמכה לחלוטין בקשר שלה עם ג'ק, גם לאחר שהציע לה נישואין. "אמרתי לו שאני לא חשה בנוח עם קיום של סקס מזדמן עם רוח רפאים, ושאני רוצה שנתחייב אחד לשנייה. אם אני מתכוונת לנהל מערכת יחסים ארוכת טווח עם מישהו, יש לי זכות להתחתן. רציתי חתונה גדולה ומסורתית עם שמלה לבנה, זה היה חשוב לי מאוד".

כדי להתחתן, הזוג הפליג למים בינלאומיים, שם האיחוד שלהם יכול להיות חוקי, יחד עם 12 מבני המשפחה והחברים. הם השתמשו בדגל עם ציור של גולגולת כדי לייצג את ג'ק ובמדיום כדי שיוכל להשתתף בטקס.

ומה לגבי חיי המין של הזוג המאושר? לדבריה של אמנדה, יחסי מין עם רוח רפאים דומים להפליא לסקס רגיל. "זה ידוע שאנשים רבים מרגישים רוחות שנוגעות להם בידיים, בפנים או בשיער", הסבירה, "אפשר ממש להרגיש, מבחינה פיזית, את הסקס ואת מה שהרוח עושה, וגם הרוח יכולה להרגיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully