וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשעה ירחי מאסר: עונש סמלי לתושב טבריה שגנב כסף מיולדת ברמב"ם

17.1.2018 / 9:58

איסק דאברשווילי הורשע בגניבה ממחלקת היולדות בבית החולים החיפאי, בעודו במאסר על תנאי. השופטת הוסיפה לשלושה חודשי מאסר בפועל גם את עונש המאסר על תנאי, כך שייאסר לתשעה חודשים, "לנוכח הכיעור שבעבירה - גניבת תיק מיולדת השוכבת במחלקת יולדות"

אתר רשמי

תשעה חודשי מאסר נגזרו אתמול (שלישי) על גבר בן 53 מטבריה, שהורשע בגניבה מאישה שהייתה מאושפזת לאחר לידתה במחלקת היולדות בבית החולים רמב"ם בחיפה. על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בחיפה, לפני כשלושה חודשים הגיע איסק דאברשווילי לבית החולים מביתו שבקריית ים. דאברשווילי, שהשתחרר מהכלא זמן קצר לפני כן בגין עבירות דומות, ניצל את ההזדמנות וגנב ממנה תיק עם כסף מזומן וכרטיס נטען והסתלק לשירותים בקומה שמתחת למחלקת יולדות. שם, הוא נטל עמו את התכולה והשאיר את התיק.

אחרי שהיולדת התלוננה, שלפה מחלקת הביטחון של בית החולים רמב"ם את סרטוני מצלמות האבטחה ותיעדה דקה אחר דקה את הגניבה. חוקרי תחנת חיפה של המשטרה עצרו אותו חמישה ימים לאחר מכן, ואחרי שלושה ימים כבר הגישה מחלקת התביעות של מחוז חוף במשטרה כתב אישום נגדו.

איסק דאבראשווילי, גנב מיולדת ברמב"ם- וירצה 9 חדשי מאסר, 16 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
"בעל נסיבות חיים קשות". דאברשווילי/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

דאברשווילי הורשע על פי הודאתו לאחר שכתב האישום תוקן ונמחקו ממנו חלק מהעובדות. למרות טענות הסניגוריה, מצא אותו בית המשפט כשיר לעמוד לדין ונושא באחריות פלילית. השופטת הבכירה אורית קנטור ציינה בגזר הדין את הרשעותיו הקודמות בעבירות דומות וגם בעבירות של כרטיסי אשראי ובעבירות רכוש אחרות. הוא ריצה עונשי מאסר לא מועטים ומאסרו האחרון הסתיים רק שלושה ימים לפני הגניבה הזו. הוא גם עבר את העבירה כשמאסר מותנה בר הפעלה תלוי ועומד על שכמו, "מאסר מותנה שלא היה בו כדי להרתיעו", ציינה.

לפי התביעה, הוא "בחר בדרך העבריינית כבדרך חייו והוא מתפרנס מגניבות, לאחרונה מהשוהים בבתי החולים". בחודש מאי אשתקד הורשע בגניבת ארנקו של רופא בית החולים בני ציון בחיפה, כולל כסף מזומן, כרטיס ויזה ותעודות שונות בהן תעודת הרופא שלו. מעמדת האחיות בבית אבות בהדר הכרמל הוא גנב את תיקה של אחות על כרטיס האשראי שהיה בו ושבו רכש מוצרים ביותר מאלף שקלים. קודם לכן כבר נרשמו לחובתו עוד תשע הרשעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
איסק דאבראשווילי, גנב מיולדת ברמב"ם- וירצה 9 חדשי מאסר, 16 בינואר 2018. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
דאברשווילי כפי שתועד בבית החולים/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

אתמול הטילה עליו השופטת קנטור מאסר לתקופה של שלושה חודשים בפועל וכן "לנוכח הכיעור שבעבירה, קרי, גניבת תיק מיולדת השוכבת במחלקת יולדות", היא הורתה על צבירת העונש למאסר על תנאי שאותו הפעילה, כך שבסך הכול יישא מאסר של תשעה חודשים – באופן סמלי בהתייחס לגניבה מיולדת. כמו כן, הטילה עליו השופטת מאסר על תנאי לתקופה של ארבעה חודשים למשך שלוש שנים והתנאי הוא כי לא יעבור עבירה בגינה הורשע.

עו"ד רומן קלוגרמן שייצג את איסק דאבראשווילי מטעם הסניגוריה הציבורית מסר: "מדובר באדם בעל נסיבות חיים קשות מאד, המתמודד עם קשיים אלה ביומיום. בית המשפט התחשב בכך אך הטיל עליו עונש לא קל כלל וכלל. אנחנו עדיין לומדים את גזר הדין ולאחר מכן נשקול את צעדינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully