וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: חגג יום הולדת לחברו ורצח אותו; הגופה אותרה במכולת אשפה

16.1.2018 / 8:58

רון נחום, בן 30 המתגורר ברמת גן, נעצר בשבוע שעבר בחשד שרצח את חברו ארטיום ווילוב, שגופתו אותרה בפארק אריאל שרון שבחירייה לפני כשבועיים. מחר יובא החשוד לדיון נוסף בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב

צילום: אבי אשכנזי, וואלה!NEWS, עריכה: יאיר דניאל

המשטרה עצרה לפני כשבוע חשוד בביצוע הרצח הגבר שגופתו אותרה סמוך לפארק אריאל שרון בחרייה לפני כשבועיים - כך הותר הבוקר (שלישי) לפרסום. החשוד, רון נחום, בן 30 המתגורר ברמת גן, מוחזק מאז במעצר ומחר הוא יובא לדיון נוסף בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. הרקע לאירוע ונסיבותיו עדיין נחקרים.

"לא עשיתי כלום", אמר החשוד בדיון בבית המשפט יממה לאחר מעצרו. "לא רצחתי, לא נגעתי ולא פגעתי. אני מודע לחשדות ואני רגוע מאוד".

עוד בוואלה! NEWS:
ימים ספורים לאחר תקיפת המנהרה: מעבר כרם שלום נפתח למעבר סחורות
שבוע לפיגוע בחוות גלעד: צה"ל מחפש מודיעין - ומחכה לטעות של המחבל
סוף למשבר: הסכמות בין הבית היהודי לליכוד על חוק חזקת גיל הרך

"לא עשיתי שום דבר"- הוארך מעצרו של גבר בן 03, שנעצר בחשד לרצח 
האדם שגופתו נמצאה בפארק אריאל שרון. אתר רשמי
החשוד ברצח בדיון בבית המשפט/אתר רשמי

הקורבן, ארטיום ווילוב, תושב מרכז הארץ בשנות ה-30 לחייו, אותר בסוף חודש דצמבר האחרון במכולת אשפה סמוך לאתר. גופתו התגלתה במהלך ריקון המכולה, ובמשטרה ניסו תחילה היכן נאספה. צוותי רפואה שהוזעקו לזירה קבעו את מותו במקום.

במשטרה חושדים כי נחום, שהיה חברו של ווילוב, חגג עם האחרון את יום הולדתו ואף שתה עמו לשכרה.בשלב מסוים פרץ בין השניים ריב, אז על פי החשד ביצע נחום את המעשה. החוקרים חושדים כי בשלב זה, גרר החשוד את הגופה לפח האשפה והיא התגלתה רק עם פריקת המכולה באתר.

עוד באותו נושא

חשד לרצח: גופת גבר אותרה במכולת אשפה בחירייה

לכתבה המלאה
התגלתה גופת גבר בחירייה, 31 בדצמבר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
אתר חירייה לפני כשבועיים/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

בתחילת השבוע נדקר למוות דוד נחום בן ה-66 בטירת כרמל, לאחר שעל פי השכנים, רב עם בת זוגו. האישה, בת 53, חשודה כי דקרה אותו בסכין ונעצרה עם הגעת השוטרים לזירה בחשד לרצח. חובשים ופרמדיקים הוזעקו למקום בעקבות דיווחים למוקד 101, וכשהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. "כשהגענו למקום ראינו בדירה גבר כבן 60, מחוסר הכרה עם סימני אלימות בפלג גופו העליון. הוא היה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו במקום".

חוקרים וטכנאי מעבדה ניידת לזיהוי פלילי הגיעו למקום טשכנים רבים מתגודדים בקומת העמודים. מפקד היחידה המרכזית של מחוז חוף הגיע לזירה עם כמה מאנשיו, אולם החקירה תתנהל ככל הנראה בתחנת טירת כרמל. בבית משפט השלום בחיפה המשטרה מבקשת את הארכת מעצרה של החשודה, אותה מייצג עו"ד בוריס שרמן מטעם הסניגוריה הציבורית.

התגלתה גופת גבר בחירייה, 31 בדצמבר 2017. אנשי הדממה, מערכת וואלה! NEWS
איתור הגופה באתר חירייה לפני כשבועיים/מערכת וואלה! NEWS, אנשי הדממה
התגלתה גופת גבר בחירייה, 31 בדצמבר 2017. אנשי הדממה, מערכת וואלה! NEWS
אתר חירייה לפני כשבועיים/מערכת וואלה! NEWS, אנשי הדממה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully