וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר שורות: אח בבי"ח רמב"ם חשוד כי גנב קוקאין מחדר הניתוח

15.1.2018 / 18:15

האח, בן 39, נעצר עם סיום משמרת לילה בבית החולים ולאחר בדיקה פנימית שהעלתה כי הוא גנב את הסם המסוכן. בבתי חולים, קוקאין משמש גם להרדמות מקומיות - בעיקר בניתוחי עיניים, אף וגרון

בית החולים רמב"ם הבוקר לאחר שחייל נפצע בג'נין , 26 בינואר 2017. ערן גילווארג
בית החולים רמב"ם/ערן גילווארג

חוקרי תחנת המשטרה בחיפה המתינו אתמול בשעת בוקר מוקדמת במקום לא שגרתי, לקראת מעצר: בית החולים רמב"ם בעיר. עם סיום המשמרת של האח רוסלן בסקין, שעובד בחדר הניתוח בבית החולים, נעצר האיש בחשד כי גנב לעצמו מנות קוקאין מחדר הניתוח. האח בן ה-39 הודה בחקירתו במיוחס לו, והגיע אחר הצהריים לדיון בהארכת מעצרו.

בהסכמה בין רס"ב אדי קנטרוביץ', בשם המשטרה, ועו"ד יאיר נדשי המייצג את בסקין מטעם הסניגוריה הציבורית, שיחרר אותו השופט זיו אריאלי בערבות עצמית וערבות צד ג' שעליה חתמה בת הזוג שלו, בסך 3,000 שקלים כל אחד. כמו כן, הוא הורחק מבית החולים למשך 30 יום.

קוקאין. ShutterStock
משמש גם להרדמות מקומיות. קוקאין/ShutterStock

קוקאין משמש ברפואה להרדמה מקומית, בעיקר בניתוחי עיניים, אף וגרון. לאחרונה התברר ברמב"ם כי יש חוסר כרוני במנות הסם, ונפתחה חקירה פנימית במחלקת הביטחון של בית החולים. מצלמות האבטחה העלו סרטונים מפלילים ממצלמות סמויות שהותקנו במיוחד לצורך הבדיקה, בוצעו מעקבים ולאחר שנאספו הראיות הוגשה בשבוע שעבר תלונה במשטרה.

מנהל מחלקת הבטחון של בית החולים, בני קלר, מסר לוואלה! NEWS כי הנהלת בית החולים תבדוק את הנושא ותחדד את הנהלים. מבית החולים טרם נמסר אילו צעדים משמעתיים יינקטו בפועל נגד בסקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully