וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית פורנו שנייה טוענת: "הוזמנתי בעבר למפגש מיני עם טראמפ"

בדיילי ביסט דווח כי השחקנית, ששמה לא פורסם, הייתה יחד עם השחקנית סטפני קליפורד במפגש עם טראמפ ב-2006, זמן קצר לאחר הולדת בנו. עוד דווח כי היא קיבלה דמי שתיקה על כך כמו גם שחקנית פורנו אחרת, שהאשימה את טראמפ בהטרדה מינית

צילום: CNN, עריכה: שניר דבוש

שחקנית פורנו אמריקנית נוספת טוענת כי הוזמנה למפגש מיני עם דונלד טראמפ ב-2006 וקיבלה דמי שתיקה מאנשי נשיא ארצות הברית כדי לשמור על כך בסוד – כך דווח אתמול (שבת) באתר "דיילי ביסט".

לפי הדיווח, היא הצטרפה לשחקנית הפורנו סטפני קליפורד, ששם הבמה שלה הוא סטורמי דניאלס. שמה עלה לכותרות ביום שישי, אז דווח בוול סטריט ג'ורנל כי היא קיבלה 130 אלף דולר מעורך דינו של טראמפ ערב הבחירות. המפגש התקיים לכאורה ב-2006, זמן קצר אחרי שאשתו השלישית והנוכחית של טראמפ, מלניה, ילדה את בנם ברון.

לקריאה נוספת
"עורך דינו של טראמפ שילם דמי שתיקה לכוכבת פורנו לפני הבחירות"

נשיא ארה"ב טראמפ בבית הלבן, 7 בינואר 2018. רויטרס
בבית הלבן טוענים כי אלו "דיווחים ממוחזרים". טראמפ/רויטרס

עורך הדין מייקל כהן הכחיש בתקיפות את דיווח, ומסר הצהרה לכלי התקשורת בשמי של סטורמי דניאלס, שבה נאמר: "השמועות שלפיהן קיבלתי דמי שתיקה מדונלד טראמפ שקריות לחלוטין".

גם בבית הלבן כינו זאת "דיווחים ישנים וממוחזרים, שפורסמו והוכחשו נחרצות לפני הבחירות". עם זאת, עוד כמה כלי תקשורת פרסמו דיווחים דומים לאלו של וול סטריט ג'ורנל, בהם ניו יורק טיימס.

עוד דווח אתמול בדיילי ביסט כי שחקנית פורנו שלישית, שהאשימה את טראמפ בתקיפה מינית לפני הבחירות, נמצאת עתה בהסכם שתיקה. באוקטובר 2016, סיפרה ג'סיקה דרייק כי טראמפ הטריד אותה במהלך טורניר גולף, שהתקיים "לפני עשור", כשהציע לה עשרת אלפים דולר ושימוש במטוסו הפרטי אם היא תסכים לחזור עמו לחדרו וללוות אותו למסיבה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סטפני קליפורד, כוכבת סרטים פורנוגרפיים לשעבר שדווח כי קיבלה דמי שתיקה מעורך דינו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. AP
סטפני קליפורד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully