וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איבדנו את המלאכית של המחלקה": האחות שרה נהרגה בדרכה לביה"ח

11.1.2018 / 18:56

שרה אטיאס עבדה במחלקת הריאות בביה"ח בילינסון שבפ"ת. היא נפגעה מרכב שבו נהג עובד בית החולים ומתה מפצעיה. חברותיה התקשו להיפרד: "צנועה, רהוטה ונעימת הליכות". בעלה סיפר בצער, "שומעים על תאונות ומדפדפים הלאה, עד שזה פוגע בך"

שרה אסנת אטיאס הרוגה בתאונת דרכים. דוד אטיאס, מערכת וואלה! NEWS
שרה אטיאס/מערכת וואלה! NEWS, דוד אטיאס

האחות שרה אסנת אטיאס (לוין) מפתח תקווה, הייתה בדרכה לעוד משמרת במחלקת ריאות בבית החולים בילינסון שבעיר, ונפצעה באורח קשה, יום לאחר הפגיעה מתה מפצעיה.
אטיאס, בת 47 במותה, עשתה כמדי יום את דרכה לעבודתה בבית החולים, כשחצתה את הרחובות קפלן וז'בוטינסקי, נפגעה מכלי רכב.

צוות מד"א שהוזעקו למקום, פינה אותה למחלקת הטראומה בבית החולים, שם הצליחו הרופאים לייצב את מצבה, ואף הועברה להמשך מעקב במחלקת טיפול נמרץ, אולם למרבה הצער מצבה של אטיאס הדרדר, והרופאים נאלצו לקבוע את מותה. מפרטים שהגיעו לידי לוואלה!NEWS עולה כי הנהג הפוגע, גם הוא עובד בבית החולים בילינסון, כשהתאונה אירעה כששניהם עשו את דרכם לעבודה.

"לפני שנתיים אלוהים שלח לי אותה ומאז היינו יחד", נפרד בעצב בעלה דוד, "אשתי הייתה צנועה מאוד, חרדית, מלאך השם, מעלותיה היו גבוהות, היא הייתה שכלית, רגשית, אישה חמה ואוהבת". לדברי בעלה, שרה עלתה לישראל מתוך תיקון, "היא מאוד אהבה את סובביה, משפחתה וילדיה, תמיד העניקה להם אהבה, אור ודאגה". על בית חולים בילינסון, שנהרגה בדרכה לבית החולים אמר, "בית החולים הפסיד את אחת העובדות הטובות שלו. היא הגיעה לבית החולים לפני יותר משנתיים, עשתה הכול כדי להיות מספר אחת, הייתה לי זכות גדולה להכיר ולחיות עם אשה כזאת, מתנה משמיים. אנחנו כל הזמן שומעים וקוראים על תאונות דרכים, על חיים שנעלמים, איך משפחות נהרסות ברגע, ומדפדפים הלאה. עד שזה פוגע בך".

עוד בוואלה! NEWS:
חטיפות, חיסולים והלוואות: כתבי אישום נגד ארגון הפשע מג'לג'וליה
נתניהו על הקלטת בנו: נחצו קווים אדומים; שקד: לבחון חקיקה
רזיאל ואליאב תועדו בחגיגת חנוכה – ונרצחו בהפרש של שנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית החולים בילינסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אטיאס, אם לשניים, עבדה כאחות במחלקת הריאות של בית החולים במשך שלוש שנים, האחות הראשית אילנה בקל, מתקשה עדיין לעכל את מותה בטרם עת של חברתה, "שרה הייתה אצילית, צנועה מאוד, רהוטה, נעימת הליכות, היא הייתה הנסיכה האמיתית של המחלקה. היא שוחחה תמיד בחיוך וענווה עם המטופלים והצוות. הייתה מלאך בלבן ועכשיו אין לי ספק שהיא גם מלאכית בשמיים".

ממרחב שרון של המשטרה נמסר כי "ב-8 בינואר התקבל במשטרת ישראל דיווח על אודות תאונת דרכים שבה הולכת רגל נפגעה בידי רכב, ברחוב ז'בוטינסקי פינת קפלן בפתח תקווה . על פי גורמי רפואה מהמקום פונתה פצועה באורח קשה. חוקר תאונת דרכים פתח בחקירה, ונהג הרכב החשוד בפגיעה עוכב לחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully