וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים ביבס לוואלה! TALK: "צריך מנהיגות חדשה וצעירה לליכוד"

11.1.2018 / 17:00

החקירות נגד ראש הממשלה, חוק המרכולים ופרשות השחיתות האחרונות ברשויות המקומיות. חיים ביבס דיבר על הכול באולפן וואלה! TALK | יעקב אילון

צלמים זמניים מורשים

יו"ר מרכז השלטון המקומי, ראש עיריית מודיעין חיים ביבס, התארח השבוע באולפן וואלה! TALK והתייחס לשלל הנושאים שעל סדר היום, בהם: החקירות נגד ראש הממשלה נתניהו, חוק המרכולים ופרשות השחיתות האחרונות ברשויות המקומיות.

על החקירות נגד נתניהו אמר ביבס כי "אני מציע שנמתין לפרסומי האמת. במקרה הטוב זה יהיה אחרי העצמאות והתהליך עצמו ימשך עד תחילת שנה הבאה או מחצית השנה הבאה, ולכן הרצון לייצר אכזבה או צפייה בקרב הציבור, אני מציע לכולם לתת לתחנות הצדק לעבוד ולעשות מה שצריך ובסופו של דבר כשזה יקרה – זה יקרה".

על מצבו של ראש הממשלה בליכוד אמר: "בכל התמודדות תמיד נתניהו עמד על 74-75 אחוז קבוע בכל הפריימריז, מ-2006 ועד היום. בכל סקר שעשינו בשנים האחרונות תמיד המספרים היו סביב מספר זה ובבחירות הגיע גבוה יותר".

את חוק המרכולים תקף ביבס ואמר: "זה חוק מיותר חוק שלא ייתן שום דבר ודרעי אמר שאין לו דרך לאכוף את החוק, כלומר הוא מודה שהחוק לא נותן שום דבר ממה שהם רצו, שזה לסגור או לצמצם משהו".

וואלה TALK הראיון המרכזי עם יעקב אילון וחיים ביבס 11 לינואר 2018. ראובן קסטרו
ביבס באולפן וואלה! TALK/ראובן קסטרו

כמו כן, התייחס לעתידו הפוליטי. "טוב לי בתור ראש עיריית מודיעין מכבים רעות ויו"ר השלטון המקומי", אמר, "כאשר תגיע העת לעשות את הקפיצה לרמה הארצית, אתה תהיה מהראשונים לדעת. הגיע הזמן להקים מנהיגות חדשה וצעירה, שמגיעה מבחוץ ותוכל לתת משקל משמעותי למה שנמצא בתוך הליכוד משום שלא לעולם חוסן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully