וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: סערה אחרי שקואלה מוסמרה למבנה מעץ ונמצאה מתה

הרשויות בקווינסלנד מחפשות אחרי מי שמסמר את חיית הכיס וגרם לזעב ולחלחלה בקרב רבים. "אני עובד במקצוע כבר עשר שנים ובחיים לא ראיתי משהו חולני כל כך", אמר עובד בארגון להגנה על קואלות

קואלה שמוסמרה למבנה מעץ במדינת קווינסלנד, אוסטרליה, 10 בינואר 2018. צילום מסך
פרוותה הייתה מוכתמת בדם. הקואלה שמוסמרה למבנה מעץ/צילום מסך

הרשויות להגנת חיות הבר באוסטרליה פתחו בחקירה בעקבות מציאת קואלה מתה, שמוסמרה לעמוד עץ. חיית הכיס נמצאה אתמול כשהיא ממוסמרת בכפות ידיה בפארק במדינת קווינסלנד והאחראי לכך עשוי לעמוד לדין בגין אכזריות נגד בעלי חיים. לא ברור אם הקואלה, שפרוותה היה מוכתמת בדם, מתה.

"זה פשוט חולני, זה גרם לי לרצות להקיא", אמר מארי צ'יימברס, מהארגון להגנה על הקואלות במדינת קווינסלנד. "אני נמצא בעבודה הזו עשר שנים ובחיים לא ראיתי משהו כזה", אמר לרשת BBC. לדבריו, ייתכן שהקואלה נפגעה קודם לכן על ידי מכונית, מאחר שהאזור סמוך לכביש בעיר אימביל. "התחושה שלי שהיא נפגעה, אבל למה שתמסמר קואלה למבנה מעץ? והאם היא הייתה בחיים כשזה קרה?".

הארגון פרסם את התמונה בעמוד הפייסבוק שלו במטרה למצוא את האחראי להתעללות בחיית הכיס, ואלפים הביעו זעם על כך. "כמה עצוב לראות שאנו, בני האדם, יכולים להתאכזר כל כך ליצורים חיים חסרי ישע, יש אנשים חולים שם בחוץ", נכתב בפוסט על ידי סנדי פיורנטיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully