וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצח בפיגוע בחוות גלעד מובא למנוחות ודיווח מכנס הטכנולוגיה בלאס וגאס: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

10.1.2018 / 8:00

רזיאל שבח מובא למנוחות, המצוד אחר המחבלים נמשך, הורשעו הנאשמים בתקיפה בבי"ח איכילוב, שר המשפטים לשעבר של קנדה מסייע למשפחת גולדין במאבק להשבת בנה והרובוטים שמוצגים בתערוכת CES .

צילום: שלומי גבאי, ניב אהרונסון, יותם רונן, בני בן סימון, אבי כהן, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן
LIVE

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

רזיאל שבח, בן 35 ואב לשישה ילדים, שנרצח אתמול מצרור יריות לעבר מכוניתו הובא למנוחות בחוות גלעד בה התגורר. אמרי סדן, הכתב בשטחים, משחזר את הפיגוע ומדווח מהלוויה.

הרמטכ"ל גדי איזנקוט הגיע הבוקר לזירת הפיגוע כדי לקיים הערכת מצב עם מפקדי השטח, הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם פרטי המצוד אחרי המחבלים .

בית המשפט הרשיע היום את ששת המעורבים בתקיפה בבית החולים איכילוב בתל אביב ושלח אותם למאסר, פרט לאליה קדוש . הכתב לענייני משפט דניאל דולב עם הדיווח.

ארוין קוטלר, שהיה שר המשפטים בממשלת קנדה מצטרף לסייע למשפחת גולדין במאבקה להחזרת גופתו של החייל הדר גולדין שבידי החמאס. קוטלר התראיין בנושא.

אחרי שעזב את הבית הלבן, סטיב באנון עוזב עכשיו גם התאגיד הימני ברייטברט, עמרי נחמיאס שליח וואלה ניוז לוושינגטון, הוסיף פרטים.

הקרב על תקציב המדינה הולך ומתחמם . הפרופסור לכלכלה עומר מואב על האתגר שצפוי לממשלה השנה.

תערוכת הטכנולוגיה CES נפתחת היום רשמית בלאס וגאס, מייקי לוי, שליח וואלה ממשיך לעקוב אחר החידושים שמוצגים, והיום:רובוטים.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully