וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: יהיה כיף להתמודד מול אופרה ווינפרי, אבל אנצח אותה

10.1.2018 / 0:55

נשיא ארה"ב התייחס לאפשרות שמגישת הטלוויזיה תתחרה מולו ב-2020, אחרי גל תמיכה שקיבלה בזכות נאומה בגלובוס הזהב. "אני מחבב את אופרה, אבל אני לא חושב שתרוץ", אמר. בעבר אמר כי היה שמח אם היא תהיה סגניתו

צילום: רויטרס ו-CNN, עריכה: יוסי אלטר

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר אתמול (שלישי) כי יהיה "כיף" להתמודד מול מנחת הטלוויזיה אופרה ווינפרי בבחירות ב-2020. זאת ברקע הקריאות לריצתה של ווינפרי אחרי נאום מלהיב שנשאה בטקס גלובוס הזהב השבוע.

טראמפ אמר לכתבים כי הוא סבור שהוא "ינצח את אופרה", אבל הוא לא סבור שהיא אכן תבחר להתחרות בעוד כמעט שלוש שנים. "אני מחבב את אופרה, אבל אני לא חושב שהיא תרוץ. אני מכיר אותה טוב", אמר טראמפ.

טראמפ אמר כמה פעמים בעבר כי היה שמח לראות את ווינפרי מתמודדת יחד עמו, כסגניתו. בריאיון שהעניק לרשת CNN ב-1999, אמר טראמפ כי אם הוא יתמודד אי-פעם, הוא יבחר בה כסגניתו. "אופרה תמיד תהיה הבחירה הראשונה שלי", אמר אז ללארי קינג. הוא אמר דברים דומים ב-2015, שבוע בלבד אחרי שהכריז כי הוא מתמודד על הנהגת המפלגה הרפובליקנית

ווינפרי טרם החליטה סופית אם אכן להיכנס לפוליטיקה, אך כמה ממקורביה סיפרו כי היא שוקלת את העניין. אם תעשה זאת, היא צפויה לנסות ולכבוש את המפלגה הדמוקרטית כשהיא מצוידת בהון רב ובפופולריות רבה שצברה במהלך שנותיה כמגישת תכנית אירוח פופולרית.

אופרה ווינפרי, גלובוס הזהב 2018. GettyImages
אופרה ווינפרי, גלובוס הזהב 2018/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully