וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי הפיקוד לצד נציב הכבאות: "ניתוק מגע ממנו - פירושו מרד"

9.1.2018 / 15:33

מפקדי המערך, ובהם ראשי אגפים ומפקדי מחוזות, פנו לשר ארדן במכתב שבו הבהירו כי ועד העובדים "גרם לכאוס ברשות ולניתוק מדרגי פיקוד, בתואנה של שמירה על זכויות עובדים". הם התייצבו לצד נציב הכבאות, רב טפסר שמחי: "שותפים לשינוי המובל על ידו"

מכבי אש בתחנת כיבוי אש בחיפה. ערן גילווארג
הפיקוד הבכיר לצד נציב הכבאות. תחנת הכבאות בחיפה/ערן גילווארג

מפקדי מערך הכבאות פנו במכתב לשר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, בעקבות מה שהם כינו "השתלחות חסרת רסן של ועד העובדים בנציב הכבאות ובמפקדים אחרים ברשות הכבאות, שגרמה לכאוס ברשות ולניתוק מדרגי פיקוד, בתואנה של שמירה על זכויות עובדים".

במכתבם הבהירו בכירי מערך הכיבוי, כי לא מדובר במאבק על זכויות עובדים אלא במאבק על זהות מנהל הכבאות, ורצונו של הוועד "לשמש כנציב צללים, כפי שהורגל בשנים האחרונות". "אנו מודיעים כי ניתוק מגע מנציב, מפקד מחוז או כל סמכות פיקוד אחרת - משמעו מרד, והדבר יגרום לפגיעה מבצעית חמורה, סיכון חיי אדם, סירבו פקודה ויצירת כאוס במערך והתוצאות מי ישורנו".

החתומים על המכתב - ראשי אגפים, מפקדי מחוזות, סגני מפקדי מחוזות, מפקדי תחנות אזוריות, קציני אג"מ ובכירים נוספים, הביעו "תמיכה מלאה בתפיסת הפיקוד, כפי שמובלת בידי נציב הכבאות רב-טפסר דדי שמחי, ושותפים מלאים לשינוי הנדרש המובל על ידו לטובה, תוך זמן קצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully