וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אופרה ווינפרי שוקלת להתמודד לנשיאות ארה"ב ב-2020

8.1.2018 / 18:05

חבריה של המנחה אמרו ל-CNN כי היא בוחנת את האפשרות, ברקע נאומה בטקס גלובוס הזהב, שאחריו רבים קראו לה להתמודד בבחירות הבאות. עם זאת, היא טרם קיבלה החלטה סופית והמרוץ הדמוקרטי ייפתח רשמית רק בסוף השנה

צילום: רויטרס ו-CNN, עריכה: יוסי אלטר

מנחת הטלוויזיה אופרה ווינפרי שוקלת להתמודד בבחירות לנשיאות ארצות הברית בשנת 2020 - כך דיווחה היום (שני) רשת CNN. הדיווח מגיע בעקבות שיחה עם שניים מחבריה הטובים, אחרי נאומה אמש בטקס פרסי גלובוס הזהב, שבו הציעה חזון אופטימי וקראה לשינוי ביחס שבין גברים לנשים ברקע קמפיין ה-"MeToo".

אותם גורמים אמרו כי מקורביה של ווינפרי דוחקים בה בשיחות פרטיות להיכנס למרוץ, ואחד מהם אמר כי אלו החלו לפני כמה חודשים. עם זאת, הוא הדגיש כי ווינפרי טרם קיבלה החלטה בנושא.

המרוץ הדמוקרטי לא יתחיל עד בחירות אמצע הכהונה בנובמבר, אך מועמדים רבים כבר שמים עין על המועמדות לייצוג המפלגה וכבר הגיעו לאיווה, המדינה הראשונה שבה מתקיימים פריימריז.

לקריאה נוספת בנושא
הנאום של ווינפרי שאחריו החלו הקריאות להתמודדותה

אופרה ווינפרי, גלובוס הזהב 2018. GettyImages
ווינפרי בטקס הלילה/GettyImages

ווינפרי השתתפה בקמפיין הבחירות של ברק אובמה ב-2008 ובזה של הילרי קלינטון ב-2016, ורבים סבורים כי עושרה הרב ופרסומה יכולים לסייע לה בבחירות בעתיד. ואולם, אחרים מטילים ספק בכך שהציבור יבחר בפעם השנייה ברציפות כוכב טלוויזיה לתפקיד, אחרי ניצחונו של דונלד טראמפ.

במהלך הטקס שהתקיים הלילה, ובו קיבלה פרס מפעל חיים, אמרה ווינפרי: "אני רוצה לומר לכל הבנות שמביטות בי כעת שיום חדש נמצא באופק. וכשהשחר הזה יזרח, זה יהיה בזכות נשים נפלאות, רבות מהן נמצאות בחדר הזה כעת, וגם גברים יוצאי דופן שנלחמים כדי שיהפכו למנהיגות שייקחו אותנו לתקופה שבה אף אחד לא יזדקק לומר עוד 'גם אני'".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נשיא ארה"ב טראמפ בנשף לכבוד השנה החדשה, 1 בינואר 2018. AP
טראמפ/AP

על אף שווינפרי לא הסכימה להשיב על שאלות דומות בנושא בעבר, היא כן הכירה בכך שניצחונו של טראמפ שינה את ההנחות לגבי הדרך שבה מתמודדים על התפקיד.

אחרי נאומה, אמר בן זוגה הוותיק של ווינפרי, סטידמן גרהאם, אמר כי כניסתה למרוץ היא אפשרית. "זה תלוי בעם, היא תעשה זאת ללא ספק", אמר ללוס אנג'לס טיימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully