וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלשיך לוואלה! NEWS: "אין צורך שביטן ידבר כדי להתקדם בתיק"

8.1.2018 / 12:30

המפכ"ל התייחס לשתיקתו של חבר הכנסת בחקירתו האחרונה, ואמר כי התיק מתקדם בכל מקרה גם ללא אמירותיו. "אנחנו עובדים בקצב המקסימלי האפשרי, אלה תיקים כבדים מאוד", אמר אלשיך

עריכה: שניר דבוש

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך אמר היום (שני) לוואלה! NEWS כי חוקרי המשטרה אינם זקוקים לשיתוף הפעולה המלא של ח"כ דוד ביטן (הליכוד) במהלך החקירה כדי להתקדם בתיק. זאת, בהמשך לחקירתו האחרונה של חבר הכנסת החשוד בעבירות של שוחד, ובה שמר על זכות השתיקה במשך כשעתיים.

"אנחנו לא זקוקים לאמירה שלו במהלך חקירה כדי לטפל בתיק הזה. כמו שאתם רואים, התיק מתקדם. לא אפרט מעבר לכך", אמר אלשיך.

"אנחנו מתעקשים לא לדבר על חקירות מתנהלות מעבר להודעות רשמיות ואנחנו עומדים בזה בצורה מכובדת. זו טובת החקירה, בוודאי ובוודאי כאשר ישנו צו איסור פרסום", הוסיף "בסופו של דבר, אנחנו עובדים בקצב המקסימלי שאנחנו מסוגלים לעבוד בו. התיקים האלה הם תיקים כבדים כמו שאתם מבינים, אבל לא ארחיב מעבר לזה".

רוני אלשיך 8 בינואר 2018. ראובן קסטרו
אלשיך/ראובן קסטרו

ביום חמישי נחקר ביטן במשרדי להב 433. במהלך החקירה הוציא לחוקרים פתק שבו כתב: "בהמשך למה שאמרתי בחקירה הקודמת, אתם מאלצים אנשים למסור נגדי עדויות שקר ולכן אני מחליט לשמור על זכות השתיקה". באותה שיטה של העברת פתח לחוקרים השתמש העבריין זאב רוזנשטיין כשנחקר בשעתו.

יממה לפני כן, התייחס ביטן למעצרו של מנכ"ל חברת דניה סיבוס, רונן גינזבורג, החשוד בשוחד לביטן. גינזבורג ערער היום על הארכת מעצרו לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד. "משה יוסף עשה סיבוב על מנכ"ל דניה סיבוס, סיפר לו סיפור שכביכול קשור אלי ואל אחרים", אמר ביטן למקורביו והוסיף, ""חוץ משלום-שלום אין לי שום דבר עם דניה סיבוס".

עוד אמר ביטן כי "יש כאלה שמגיעים למרכז הליכוד, מצטלמים עם חברי כנסת וטוענים שהם מקורבים לדמויות שהצטלמו איתם. זה מה שקרה עם דניה סיבוס. הוא (משה יוסף – ד"ד) סיפר סיפור שלא היה ולא נברא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יו"ר הקואליציה דוד ביטן באירוע הרמת כוסית של מפלגת הליכוד, 30 באוגוסט 2017. ראובן קסטרו
ח"כ ביטן/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully